به گزارش ایرنا معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی در این مراسم گفت: مردم ایران در تمام حوزه‌ها به ویژه حوزه سیاسی روشنفکر هستند و نشان داده اند که همواره پای آرمان های این نظام و انقلاب همواره ایستاده اند.

حسن جعفری افزود: در این برهه حساس که دشمنان اسلام از هر اهرمی برای ضربه زدن به آرمان ها و اعتقادات مردم ایران استفاده می کنند همه باید با اتحاد، انسجام و یکدلی همچون همیشه نقشه های شوم دشمنان را خنثی کرده و نگذاریم دشمنان به اهداف پلید خود برسند.

وی اظهار داشت: راهبرد محوری، محرومیت‌ زدایی و امانت‌ داری از خصایص ویژه یک مدیر موفق است و اگر مسئولین خود را در قبال مردم مسئول بدانند و بر پایه این سه اصل خدمت کنند هیچگاه دشمن به اهدافش نخواهد رسید.

وی گفت: دشمنان ایران اسلامی بویژه دولت آمریکا فشارهای خود را علیه ملت و دولت ایران افزایش داده است که ایستادگی و مقاومت مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی و درایت رهبر معظم انقلاب همواره توطئه های دشمنان را خنثی کرده است.

نماینده مردم تایباد، باخرز، صالح آباد و تربت جام در مجلس شورای اسلامی نیز مسئولیت را یک فرصت الهی دانست و گفت: در طول سه سال گذشته از ۴۷ روستای این شهرستان تازه تاسیس به ۲۳ روستا آبرسانی شده و در سال جاری بیش از ۸۰ میلیارد ریال به حوزه آب شرب ۲ شهرستان تربت جام و صالح آباد اختصاص یافته است.

جلیل رحیمی جهان‌ آبادی افزود: راه اندازی بازارچه مرزی در شهرستان صالح آباد یکی از مهمترین مطالبات مردم این منطقه می باشد که نقش بسزایی در تامین معیشت خانواده های مرزنشین و مهاجرت معکوس روستائیان از شهرها به روستاها در پی دارد.

در این مراسم "ولی قلیچی" به عنوان فرماندار این شهرستان مرزی معرفی شد.

شهرستان صالح آباد ۴۵ کیلومتر مرز مشترک با کشور ترکمنستان و ۴۶ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان دارد.

این شهرستان ۴۳ هزار نفری که تیر ماه پارسال به جمع شهرستان های استان خراسان رضوی پیوست در ۲۵۰ کیلومتری جنوب شرقی مشهد واقع است.

۷۴۹۴/۶۰۵۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.