مدیر کل انتقال خون خراسان رضوی روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: پایگاه اهدای خون امام رضا (ع) در میدان شریعتی، پایگاه اهدای خون ثامن در ورودی حرم مطهر رضوی و ابتدای بازارچه آستانه پرست و پایگاه اهدای خون مستقر در شهرداری مشهد روزهای ۱۸ و ۱۹ شهریور ماه برای خدمت رسانی به  عزاداران حسینی و داوطلبان اهدای خون در مشهد فعال هستند.
دکتر حمید رضا اسلامی افزود: ساعت پذیرش این پایگاه ها در نوبت صبح  از ساعت هشت تا ۱۳ و در نوبت عصر از ساعت ۱۵ تا ۱۸ میباشد.
وی اظهار داشت: پایگاه های واقع در دیگر شهرستان های استان خراسان رضوی نیز روزهای تاسوعا و عاشورا در نوبت صبح پذیرای داوطلبان اهدای خون هستند.
مدیرکل انتقال خون خراسان رضوی گفت: داوطلبانی که موفق به اهدای خون در روزهای تاسوعا و عاشورا نمی شوند، می توانند با تکمیل برگه نوبت دهی "نذر خون" به تدریج به پایگاه های معرفی شده مراجعه کنند.

استان ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار نفری خراسان رضوی سومین تولید کننده خون در کشور پس از استان های تهران و فارس است.
۱۱ پایگاه انتقال خون در مشهد و دیگر شهرهای خراسان رضوی فعال هستند که از این تعداد پایگاه های امام رضا (ع)، امید، کریمی، ثامن، میلاد و مهر در مشهد و پنج پایگاه در شهرهای نیشابور، سبزوار، تربت حیدریه، قوچان و گناباد استقرار دارند.

شهرستان های تربت‌ جام، خواف، درگز و کاشمر هم به مراکز خونگیری مجهز می باشند.

۳۰۲۷/۶۰۵۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.