محمدصادقی براتی روز یکشنبه در دیدار با اعضای هیات مدیره های انجمن های حرفه ای گردشگری سلامت استان خراسان رضوی افزود: با توجه به وجود برخی آسیب‌های موجود در زمینه راهنمایان غیرمجاز و هدایت گردشگران خارجی جهت درمان به مراکز و پزشکان غیر مجاز، انسجام و وحدت رویه میان دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی در مواجهه با این گروه از گردشگران ضرورتی انکار ناپذیر است.

وی اضافه کرد: باید در حوزه گردشگران سلامت با استفاده هر چه بیشتر از توان بخش خصوصی و با واگذاری امور تصدیگری، بخشی از مشکلات برطرف و نظارت‌ها در این حوزه تشدید شود.

معاون استاندار خراسان رضوی با اعلام حمایت از تفویض اختیارات دستگاه‌های اجرایی به انجمن حرفه ای گردشگری سلامت استان گفت: باید از اقدامات دستگاههای اجرایی به خصوص میراث فرهنگی و دانشگاه علوم پزشکی به دلیل سامان دهی به وضعیت حوزه گردشگری سلامت استان باید قدردانی کرد.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی نیز در این نشست گفت: آمادگی واگذاری امور اجرایی گردشگری به تشکلهای بخش خصوصی وجود دارد.
یوسف بیدخوری افزود: مسئولیت‌هایی از جمله صدور و تمدید مجوزهای بهره برداری، نظارت و رسیدگی به شکایات به تشکل‌های گردشگری واگذار می شود.

۷۴۹۶/۱۹۲۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.