آیت الله سید احمد علم الهدی روز پنجشنبه در گردهمایی مسئولان دفاتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در مشهد افزود: امروز چند تحریف در خصوص دوران دفاع مقدس انجام شده است و یکی از آنها این است که در جریان فعالیت‌های هنری سعی کنند ثابت کنند افراد لااُبالی و بی ظرفیت دینی در جبهه‌ها حضور داشتند و در آنجا متحول شدند.

وی ادامه داد: برخی فیلم و سریال‌ها در این خصوص ساخته شده است که در آنها افراد مومن و متدین را ریاکار، متظاهر و افرادی معرفی می کند که در کار آنها سوء استفاده مالی بوده است و افراد لاابالی را افرادی با اخلاص نشان می دهند که این فیلمها ضد دفاع مقدس است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: کسانی که در جبهه حضور داشتند مومنان و نیروهای محب و دلداده اهل بیت(ع) بودند اما برخی به نام این که یک برنامه هنری طنز برای دفاع مقدس درست کنند بزرگترین ضربه را بر پیکر دفاع مقدس وارد می آورند که جلوی اینها را باید گرفت.

آیت الله علم الهدی با بیان این که چیزی که دشمن را درمانده کرده فرهنگ دفاع مقدس در جامعه است افزود: دشمن از فرهنگ دفاع مقدس وحشت دارد و تا زمانی که این فرهنگ وجود دارد دشمن کاری از پیش نمی برد.

وی اضافه کرد: حفظ آثار دفاع مقدس مقدم بر نشر آن است و در این راه نباید از اتهامات افرادی که ما را متهم به جمود، خشکی و سختی می کنند وحشت داشت و باید در مقابل آنها ایستاد.

او ادامه داد: شهدا و رزمندگان ایثارگری کردند و جان دادند و از ارزش‌های دینی دفاع کردند و نباید بگذاریم ثمرات خون آنها از بین برود و آثار شهادت و فداکاری آنها باید نهادینه شود و تداوم مبارزه ای که شهدا برای آن جان دادند برداشتن پرچم مبارزه ای است که بر زمین افتاده است.

خراسان رضوی ۱۷ هزار و ۲۲۰ شهید، ۴۸هزار و ۸۶۰ جانباز و سه هزار و ۳۹۲ آزاده در راه تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی تقدیم کرده است.

۷۵۰۷/۱۹۲۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.