دادگستری خراسان رضوی روز پنجشنبه با اعلام این خبر گزارش داد که رئیس کل دادگستری خراسان رضوی در این نشست ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) گفت: سند تحول قضایی ارائه شده توسط رئیس قوه قضاییه در حل مشکلات و معضلات موجود مؤثر است و بر اجرای دقیق آن در خراسان رضوی تأکید می شود.
غلامعلی صادقی افزود: با تکیه بر تواناییها و تأکید بر نوآوری می توان روند مثبت ارائه خدمات به مردم را با ایجاد همبستگی بیشتر، هم افزایی و تعاملات درون و برون سازمانی استمرار بخشید.
رئیس شورای قضایی خراسان رضوی با اشاره به سیاست‌های اصولی دستگاه قضایی، خطاب به مسئولان و مدیران دادگستری این استان گفت: صحت، دقت و سرعت در تمامی عملکردها به ویژه در فرایند رسیدگی ها در تمامی مراحل باید سرلوحه اقدامات و فعالیتها قرار گیرد.
صادقی با اشاره به سیره عملی رهبر معظم انقلاب در مواجه با مشکلات افزود: روحیه بالا و تأکید ایشان بر نوآوری و تلاش مجاهدانه، پند آموز است و تأسی به این رویه به طور حتم در بهبود و ارتقای شرایط موجود مؤثر خواهد بود.
وی با تأکید بر لزوم استمرار نظارت مؤثر بر تمامی عملکردها ادامه داد: واحدهای نظارتی باید با دقت و صحت به وظایف خود در صیانت از منابع انسانی عمل کنند.
رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: مردمی بودن مسئولان مورد تأکید ماست و در این زمینه تکریم ارباب رجوع و حفظ کرامت مراجعان باید مورد توجه مدیران و مسئولان قرار گیرد.
صادقی با تشریح وضعیت کنونی مجموعه قضایی خراسان رضوی افزود: با وجود تمامی تلاش‌های انجام شده در حوزه قضایی در این استان وضعیت کنونی باید ارتقاء پیدا کند.
۸۰۰۵/۱۹۲۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.