مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو، لوازم یدکی و صنایع وابسته با هدف شناساندن پتانسیل های تولید کنندگان داخلی و خارجی، ایجاد رقابت و برقراری ارتباط مناسب میان محققان، تولید کنندگان و مصرف کنندگان و در نهایت کمک به اشتغال و رونق تولید برپا شده است.

سعید صیفی افزود: این نمایشگاه در فضایی به گستره ۱۵ هزار مترمربع با حضور ۱۰۰ شرکت تولیدکننده داخلی و ۳۰ شرکت تولیدکننده خارجی در سالنهای سرپوشیده فردوسی و انوری و فضای باز برپا شده است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد اضافه کرد: ۳۰ شرکت خارجی از کشورهای ژاپن، کره جنوبی، آلمان، ایتالیا، چین و ترکیه در این نمایشگاه حضور یافته اند.

صیفی زمینه فعالیت شرکت‌های تولیدی در این نمایشگاه را تولید قطعه و لوازم یدکی خودرو، لاستیک، روغنها و روانکارها، خدمات فنی و مهندسی، تجهیزات تعمیرگاهی و شست و شو کننده های خودرو برشمرد.

وی اضافه کرد: نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو، لوازم یدکی و صنایع وابسته تا ۱۵ شهریور ماه از ساعت ۱۷ تا  ۲۲ در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی مشهد پذیرای علاقه مندان است.

۷۴۸۹/۱۹۲۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.