هادی رجایی نیا صبح امروز در دیدار مسئولان اجرایی این شهرستان با امام‌جمعه قوچان به مناسبت هفته دولت افزود: طی این هفته کلنگ ۱۸ طرح با اعتبار ۲۴۵ میلیارد ریال هم در این شهرستان  بر زمین زده خواهد شد.

وی ادامه داد: طی سال‌های ۹۷ و ۹۸ هزار و ۳۶۶ فقره تسهیلات به ارزش ۶۳۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در این شهرستان پرداخت‌شده که موجب اشتغال دو هزار و ۹۵۸ نفر شده است.

فرماندار قوچان گفت: دستگاه‌های اجرایی طی سال‌های اخیر روان‌سازی شرایط را برای جذب و اختصاص تسهیلات انجام داده‌اند اما باید توسعه اقتصادی و اشتغال را نیز در آینده همانند گذشته جدی بگیرند.

رجایی نیا افزود:  ۲۵۵ میلیارد ریال در حوزه روستایی و عشایری، ۲۵ میلیارد ریال در بخش مشاغل خانگی، ۱۶۵ میلیارد ریال در بخش کشاورزی، ۶۵ میلیارد ریال در بخش رونق صنعت و معدن،‌دو میلیارد ریال در بهزیستی و شش میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در کمیته امداد شهرستان قوچان جذب تسهیلات برای اشتغال انجام‌شده است.

فرماندار قوچان هفته دولت را فرصت مناسبی برای معرفی خدمات انجام‌شده به مردم به‌منظور بالا رفتن اعتماد عمومی در سطح جامعه دانست و تأکید کرد : هفته دولت پاسداشت و نکوداشت شهدای دولت و توجه به اخلاص در عمل و خدمت بی‌منت به آنهاست و این ایام فرصتی در اختیار می‌گذارد تا تفکر و اندیشه بیشتری در رفتار مدیریتی و تلاش برای حرکت صورت بگیرد .

باید از دولت حمایت کرد

امام‌جمعه قوچان نیز در این مراسم بابیان این که مدیران دستگاه‌های اجرایی باید مسیر حرکتی خود را ریل‌گذاری کنند تا پس از تغییر مدیریت شاهد اجرای سلیقه‌ای در سطح ادارات نباشیم گفت: کارهای خوبی توسط ادارات انجام‌شده اما متأسفانه این اطلاعات برای مردم بازگو نشده است.

حجت‌الاسلام محمدعلی دستجردی با یادآوری این که افرادی که می‌خواهند سیاه نمایی کنند مطالب خود را در فضای مجازی قرار می‌دهند پس چرا مدیران نقاط قوت سازمان خود را ترسیم نمی‌کنند افزود: عمق عقب‌ماندگی در قوچان زیاد شده است اما برنامه‌های متعدد و کارهای فراوانی هم به مرحله اجرا رسیده که باید همین‌ها را هم ترسیم کرد.

وی با تأکید بر این که دولت و مجلس شورای اسلامی زحمات فراوانی می‌کشند و باید از آنها حمایت کرد ادامه داد: خط ها و جناح‌های مختلف سیاسی در کشور بدانند موفقیت هرکدام به‌پای موفقیت نظام گذاشته می‌شود.

شهرستان ۱۸۰ هزارنفری قوچان در فاصله ۱۳۷ کیلومتری شمال غرب مشهد قرار دارد.

۷۵۰۱/۱۹۲۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.