فاطمه شریف پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هفته دوم لیگ برتر با برگزاری ۶ دیدار همزمان آغاز می شود که در این راستا تیم فوتسال بانوان خراسان رضوی در مقابل یکی از مدعیان قهرمانی و پای ثابت سکوهای قهرمانی حضور خواهد یافت.
وی اظهار داشت: تیم حفاری اهواز نسبت به دیگر تیم ها دارای کمترین تغییر و بیشترین ثبات بوده و به همین دلیل کار برای مربی تیم آنها بسیار مناسب است.
نایب رئیس هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: پست های تیم ما نیز نسبت به سال قبل تقویت شده و سعی کرده ایم تیمی در لیگ جدید داشته باشیم که در تمام پست ها چند بازیکن داشته باشد تا مشکلی در دیدارها ایجاد نشود.
وی افزود: تمرین های خوبی را پشت سر گذاشته ایم و هیات فوتبال خراسان رضوی و شهرداری مشهد حمایت های خوبی از ما داشته اند و همه شرایط برای موفقیت تیم ما فراهم است.
شریف با اشاره به محدودیت های جذب حامی برای این تیم اظهار داشت: با توجه به محدودیت هایی که در پخش فوتبال بانوان در برنامه های سیما و دیگر رسانه ها وجود دارد نتوانسته ایم حامی خاصی را به دست آوریم.
وی گفت: برای اولین بار در برنامه تلویزیونی ۲۰۲۰، گل های لیگ برتر فوتسال بانوان پخش شد و به همین دلیل جذب حامی مالی به صورت محدود انجام شده است.
سرمربی تیم فوتسال بانوان خراسان رضوی افزود: ورزش دانشجویی نیز به رشد و تعالی بازیکنان در رشته های مختلف کمک کرده است و مسابقات دانشگاهی می تواند پله ترقی برای افرادی که به خاطر مشغله های درسی امکان حضور در تیم های لیگ برتر را ندارند باشد.
وی با اشاره به ورزش بانوان در این استان اظهار داشت:مدیریت تربیت بدنی دانشگاه فردوسی مشهد در سال های اخیر با برگزاری کلاس های تابستانی فرصتی ایجاد کرده است تا بانوان به صورت حرفه ای بتوانند در تمام رشته های موجود در دانشگاه ها به ورزش حرفه ای بپردازند.
نایب رئیس هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: دانشگاه های پیام نور و آزاد اسلامی نیز در برخی رشته های ورزشی دارای تیم در لیگ ها هستند.
تیم فوتسال بانوان خراسان رضوی روز جمعه در راستای پانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان با تیم حفاری اهواز در مشهد دیدار خواهد داشت.  
۲۰۳۰/۶۰۵۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.