مدیر فنی تیم هندبال سربداران گفت: بازی نخست از حساسیت بالایی برخوردار بود و تیم ما در نیمه اول انسجام خوبی نداشت و در ادامه بازی قوی‌تر ظاهر شدیم.

قاسم شعبانپور پس از شکست تیمش برابر  نیروی زمینی در گفت‌وگو با ایسنا- منطقه خراسان، عنوان کرد: هندبال سربداران در نیمه اول بد ظاهر شد اما در ادامه انسجام و هماهنگی بازیکنان بیشتر شد و اختلاف امتیازها به حداقل رسید. سربداران تیمی بومی و جوان است که در هفته‌های آینده نتایج بهتری کسب می‌کند.

سرمربی تیم هندبال نیروی زمینی کازرون نیز به ایسنا گفت: تیم ما برای قهرمانی بسته شده و پیروزی در دیدار نخست آن هم در برابر تیم سربداران برای ما مهم و حیاتی بود.

امین رهسپار ادامه داد: بازیکنانم نمایش خوبی داشتند و با انسجام تیمی و اجرای تاکتیک‌های لازم پیروز این دیدار شدیم .

وی بیان کرد:  تیم هندبال سربداران تیم جوانی است که  مشکل حامی مالی اندکی  آن‌ها را دچار حاشیه کرده است.

سی و دومین دوره لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور با حضور ۱۱ تیم در دو گروه پنج و شش تیمی به صورت دوره‌ای برگزار می‌ شود.  

تیم هندبال سربداران سبزوار در گروه نخست این مسابقات با تیم‌های نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، زغال‌سنگ طبس، زاگرس اسلام‌آباد، ذوب‌آهن اصفهان و ستارگان دشتستان رقابت می‌کند.

تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان، فراز بام خائیز دهدشت، مس کرمان، نفت و گاز گچساران و خیبر اراک در یک گروه دیگر به مصاف هم می‌روند.

به گزارش ایسنا، تیم هندبال سربداران سبزوار در هفته نخست لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور  در خانه مقابل تیم نیروی زمینی کازرون تن به شکست داد. این دیدار در سالن سه هزار نفری سربداران سبزوار برگزار شد.

مهدی توکلی و سعید ولدخانیان قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند و حسن رونق و علیرضا سلیمانی ناظران فدراسیون هندبال در این مسابقه بودند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.