معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه تربت حیدریه در حاشیه این همایش به خبرنگار ایرنا گفت: دانشگاه تربت حیدریه در برنامه ای سه روزه به پذیرفته شدگان مرحله انتخاب رشته آزمون سراسری امسال مشاوره انتخاب رشته و هدایت تحصیلی می دهد که این اقدام سه روز ادامه خواهد داشت.
علیرضا صالحان افزود: اجرای این طرح در راستای رسالت علمی، آموزشی و اجتماعی این دانشگاه تدارک دیده شده است.
وی اضافه کرد: برای اجرای هر چه بهتر این طرح، دانشگاه تربت حیدریه همچون دو سال قبل ۱۵ نفر از استادان مجرب خود را به کار گرفته تا ضمن معرفی قابلیت های آموزشی و پژوهشی این دانشگاه به داوطلبان در انتخاب رشته مناسب و مورد علاقه خود کمک کنند.
معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه تربت حیدریه گفت: در این برنامه مشاوران به مدت سه روز از ۲۲ تا ۲۴ مرداد ماه کنونی از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در مسجد جامع شهرستان تربت حیدریه مستقر هستند.

صالحان افزود: این مشاوران صبح امروز هم در سالن اجتماعات اداره آموزش و پروش شهر رباط سنگ  و از ساعت  ۹ تا ۱۳ صبح نیز در محل دبیرستان شهید میرزایی شهر کدکن حضور یافتند و به داوطلبان مشاوره دادند.

وی ادامه داد: این مشاوران در تاریخ ۲۳ مرداد ساعت ۹ تا ۱۲ صبح در محل سالن اجتماعات آموزش و پرورش شهر زاوه و در تاریخ  ۲۴ مرداد ساعت ۹ تا ۱۲ صبح در اداره فنی و حرفه ای شهرستان مه ولات هم حضور یافته و ضمن برگزاری کارگاه های آموزشی، خدمات مشاوره ای برای انتخاب رشته و هدایت تحصیلی ارائه می کنند.
او اضافه کرد: در آزمون سراسری دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی ایران که روزهای پنجشنبه و جمعه، ۱۳ و ۱۴ تیرماه امسال در دانشگاه تربت حیدریه برگزار شد در این حوزه بیش از پنج هزار و ۲۶۳ داوطلب در پنج  گروه آزمایشی علوم ریاضی، علوم انسانی، علوم تجربی، هنر و زبان های خارجی برای ورود به دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور با یکدیگر به رقابت پرداختند.

شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

۷۰۷۹/۶۱۲۱/۱۹۲۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.