حجت الاسلام حسن صادقی نسب روز دوشنبه در خطبه های نماز عید سعید قربان در مصلای امام خمینی (ره) گناباد افزود: اگر مسلمانان به این وحدت پای بند می بودند رژیم غاصب صهیونیستی جرات سرکوب فلسطینیان و حمله به نمازگزاران عید قربان فلسطین را به خود نمی داد و باید این وحدت در برابر سیاستهای خصمانه استکبار جهانی عینیت یابد.

وی ادامه داد: نیروهای مسلح ایران در آمادگی کامل برای دفاع از کشور برابر سیاستهای خصمانه دشمنان قرار دارند و اقدامات آنها را در خلیج فارس رصد می کنند و با قاطعیت، جواب هر گونه تعدی احتمالی مستکبران و آمریکا و رژیم اشغالگر قدس را در منطقه می دهند.

امام جمعه گناباد گفت: آمریکا که از اجماع کشورهای منطقه برای ائتلاف به اصطلاح خودشان تامین امینت خلیج فارس ناکام ماند با رژیم غاصب صهیونیستی بدین منظور ائتلاف کرده و این اقدام امنیت منطقه و خلیج فارس را به مخاطره انداخته است.

صادقی نسب افزود: تامین امنیت خلیج فارس به عهده ایران است و آمریکا و رژیم صهیونیستی هیچ نقشی در این زمینه ندارند و نیروهای مسلح ما تمامی اقدامات دشمنان را در منطقه رصد می کنند و در صورت هر گونه تعدی احتمالی و به خطر انداختن امنیت کشور ما نیروهای آنها  در خلیج فارس به خطر خواهند افتاد.

وی با اشاره به تامین کالاهای اساسی توسط دولت در بازار مصرف بر نظارت بیشتر مسئولان ذیربط در نظارت بر توزیع اجناس تاکید کرد و ادامه داد: مردم از افزایش قیمت کالاها گله مند و خواستار توجه بیشتر مسئولان مربوطه هستند.

و دولتمردان باید با برنامه ریزی منسجم و دقیق تری با تورم مقابله کنند.

شهرستان ۹۰ هزار نفری گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

۲۰۹۵/۱۹۲۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.