رئیس هیئت کوهنوردی نیشابور گفت: گاه یک انتقاد با هدف خاصی عنوان می‌شود، من نباید پاسخگوی این باشم که چرا برای نوروزی اسپانسر وجود نداشت.

به گزارش ایسنا- منطقه خراسان،  مراسم گزارش‌خوانی تلاش بر روی «قله k2» توسط اولین فاتح قلل ۸۰۰۰ متری نیشابوری، «علیرضا نوروزی» در سالن جهاد دانشگاهی شهرستان نیشابور برگزار شد؛ رئیس هیئت کوهنوردی شهرستان نیشابور در این مراسم گفت: در چند روز اخیر دغدغه همنوردان کاملا ملموس بود چون می‌دانستند که علیرضا نوروزی از بدو حرکت خود به سمت ‌پاکستان با مشکل رو به رو شده است.

وی بیان کرد: گاهی اوقات یک انتقاد با هدف خاصی عنوان می‌شود، منِ نوعی اگر انتقادی می‌کنم ممکن است به دنبال مقصود خاصی باشم.  من نباید پاسخگوی این باشم که چرا برای نوروزی اسپانسر وجود نداشت اما برای هم استانی من اسپانسر بود.

بوستانی ادامه داد: این موضوع را باید از مردم تبریز بپرسید که چرا برای آقای قیچی‌ساز کوهنورد شهر تبریز اسپانسر وجود داشته است. اگر از خود آقای نوروزی بپرسید خواهید دانست که آیا کمک و تلاشی برای وی شده یا خیر. من احساس می‌کنم که اوضاع هیئت کوهنوردی بهتر خواهد شد.

وی گفت: چرا این بار مجبور به دعوت برای جشن صعود علیرضا نوروزی شدیم، نباید از کسی خواهش کنیم که به دیدن آقای نوروزی بیاید و سخنانش را گوش کند.

رئیس هیئت کوهنوردی شهرستان نیشابور اظهار کرد: کسانی که سر و صدا داشتند، نمی‌توانستند نیم ساعت وقت بگذارند و به این مراسم بیایند.

احمد زحمتکش رئیس هیئت کوهنوردی استان خراسان رضوی نیز گفت: ایران به خود می‌بالد که چنین جوانان بی‌ادعایی دارد؛ از شهرستان نیشابور توقع کمی نمی‌توان داشت، اگر خراسان رضوی نیمی از کوهنوردی ایران هست، نیشابور نیز نیمی از خراسان را در این زمینه تشکیل می‌دهد.

اولین کمک را پیش از رشته‌های دیگر به کوهنوردی می‌کنیم

کاوه آهنگر رئیس هیئت ورزش و جوانان شهرستان نیشابور نیز در این مراسم بیان کرد: اولین کمک را پیش از رشته‌های دیگر به کوهنوردی خواهیم کرد؛ در این یک ماه که در شهرستان نیشابور هستم، متوجه شدم که نیشابور ورزشکاران و امکانات ورزشی خوبی دارد؛ امید داریم که علیرضا نوروزی صعودهای دیگری را نیز در آینده داشته باشد.

چهلگردی عضو تیم پشتیبان وزارت ورزش و جوانان نیز در این مراسم بیان کرد: به آن شکل که باید و آن گونه که شایسته آقای نوروزی باشد، مراسم برای او برگزار نشد. باید به امثال او کمک کرد حتی با دعای خیری که برای او می‌کنیم، اگر قرار باشد امثال آقای نوروزی دستاوردی داشته باشند، باید از هیچ کمکی در حق ورزشکارانمان دریغ نکنیم.

در پایان مراسم، علیرضا نوروزی از روند صعود خود به قله k2 توضیحاتی ارائه داد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.