سعید جلیلی شامگاه جمعه در یادواره شهدای مدافع حرم شهرستان نیشابور در مسجد انصار الرضا(ع) این شهر افزود: گزینه نظامی گزینه آخر استکبار نیست بلکه گزینه ابتدایی اوست همان طور که پس از پیروزی انقلاب در دوران دفاع مقدس دیدیم و آمریکا می داند همان مردمی که در عرصه دفاع مقدس آن حماسه ها را آفریدند امروز در عرصه اقتصادی نیز حماسه آفرین خواهند بود و از این مردم هراس دارد.
وی ادامه داد: ما میراث دار حماسه  شهدای هسته ای هستیم از این رو  امروز در عرصه جنگ اقتصادی باید جبهه تعریف و متناسب با آن برای هر کس نقشی مشخص شود.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ابزار استکبار ایجاد ترس و ارعاب است و امروز می بینیم که آمریکا کشورهای دیگر را از همکاری با ایران به بهانه تحریم می ترساند ولی برگزاری یادواره های شهدا این پیام را برای استکبار دارد که راه شهدا همچنان ادامه دارد.
جلیلی افزود: آل سعود اعتراف کرد که در جنگ تحمیلی ۲۸ میلیارد دلار به رژیم بعث عراق کمک کرده است در حالی که همان زمان از فروختن سیم خاردار به ایران اجتناب می شد اما با وجود همه اینها در حیات سیاسی و اجتماعی تجربه کرده ایم که موفقیتهای ما به دلیل عدم هراس از دشمن و ولایت پذیری بوده است.
او اضافه کرد: با وجود فشار حداکثری اقتصادی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شاهد برگزاری جشن ۲۲ بهمن با شکوه هر چه بیشتر هستیم و  با گذشت ۴۰ سال از انقلاب مردم پای آرمانهایشان ایستاده اند و در راه انقلاب و دفاع از آن  شهید می شوند.
شهرستان ۴۵۰ هزار نفری نیشابور در ۱۲۷ کیلومتری غرب مشهد واقع است.
۹۸۶۹/۱۹۲۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.