فرماندار بردسکن گفت: مدیران با اصحاب رسانه شهرستان ارتباط تنگاتنگی را داشته باشند.

مجتبی شاکری در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در شهرآباد، در حاشیه جلسه مشترک ستاد ساماندهی امور جوانان و کمیته امور اجتماعی و فرهنگی به مناسبت هفته ازدواج که با حضور معاون سیاسی امنیتی فرمانداری و اعضای مربوطه در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، گفت: شرح وظایف همه دستگاه‌های اداری رصد می‌شود و همگی باید وظایف خود را به خوبی انجام دهند.

شاکری با گرامیداشت روز خبرنگار تلاش خبرنگاران شهرستان را ستود و افزود: مدیران با اصحاب رسانه شهرستان ارتباط تنگاتنگی را داشته باشند.

وی با بیان برنامه های روز خبرنگار در شهرستان بردسکن که با حضور متمرکز خبرنگاران بخش ها برگزار خواهد شد از همه مدیران و روسای ادارات خواست، از توان همه خبرنگاران استفاده کنند.

وی اظهار داشت: نشست های خبری باید توسط روسای ادارات با شرکت همه خبرنگاران برگزار کنند تا سوالات مختلف مردم توسط خبرنگاران بیان شود.

شاکری در ادامه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان نیز ،اظهار داشت: تمام تلاش ما باید این باشد که رسالت اصلی خود را به انجام برسانیم لذا دشمن خانواده را نشانه گرفته است که یکی از موضوعات مهم و اصلی است.

وی افزود: در سال ۹۶ تعداد ۶۸۳ ازدواج و در سال ۹۷ نیز تعداد ۱۶۴ ازدواج در شهرستان به ثبت رسیده است و باید برنامه ریزی گردد ازدواج آسان و فرزندآوری رونق پیدا کند.

وی با بیان اینکه امروزه اولویت اصلی اشتغال و ازدواج آسان است گفت: متناسب با شرایط جامعه و نیاز جوانان باید ارائه راهکار بدهیم.

شاکری برنامه ریزی مدیران را مورد اشاره قرار داد و اظهار کرد: تمامی مدیرانی که در جلسات حضور پیدا می‌کنند باید با برنامه باشند، لذا این کار بسیار تاثیرگذار است.

فرماندار بردسکن ازدواج را مهمترین تصمیم در زندگی ذکر کرد و افزود: ازدواج باید با مطالعه و دانش و نظارت خانواده باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.