رئیس مجتمع پزشکی و پیراپزشکی جهاد دانشگاهی گناباد گفت: به طور میانگین روزانه 300 نفر به آزمایشگاه این مجتمع مراجعه می کنند. 
نسرین شاطری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا - منطقه خراسان، عنوان کرد: آزمایشگاه جهاد دانشگاهی گناباد در راستای حمایت و خدمات‌رسانی به اقشار مناطق محروم جامعه در سال 1366 تحت عنوان تشخیص طبی در گناباد راه اندازی شد که در سال 1386 به مجتمع پزشکی و پیراپزشکی ارتقا یافت. 
وی افزود: این مجتمع در سال 1387 کلنگ‌زنی و در سال 1389 با ده میلیارد ریال اعتبار و با مساحت 950 متر در سه طبقه مورد بهره برداری قرار گرفت.
رئیس مجتمع پزشکی و پیراپزشکی جهاد دانشگاهی گناباد تصریح کرد: در حال حاضر مجتمع دارای بخش‌های سونوگرافی پیشرفته، ماماگرافی، مطب پزشکان متخصص در حوزه‌های قلب و عروق، ارتوپدی، اعصاب و روان، اورولوژی، زنان و زایمان، دندان‌پزشکی، بیماری‌های دهان و دندان، گوش و حلق و بینی، چشم و اطفال است. 
شاطری بیان کرد: آزمایشگاه تشخیص طبی نیز با کادری مجرب کلیه خدمات آزمایشگاهی را با دستگاه‌های تمام اتومات به صورت اتوماسیون و بدون دخالت دست با تعرفه دولتی انجام داده و کلیه مراجعین و پزشکان از طریق سایت جهاد دانشگاهی از خدمات جواب‌دهی آنلاین این آزمایشگاه بهره‌مند می‌شوند؛ ضمن اینکه در این مجتمع خدمات مشاوره و آزمایش‌های ژنتیک نیز انجام می‌گردد.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.