وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: هشت سایت ارتباطی در داخل شهرستان نیشابور و 13 سایت جدید نیز در روستاها ایجاد می‌شود؛ علاوه بر آن ارتقا 5 سایت روستایی نیز انجام خواهد شد.

به گزارش ایسنا- منطقه خراسان، وزیر ارتباطات و فتاوری اطلاعات در حاشیه سفر خود به نیشابور و در جمع خبرنگاران عنوان کرد: با توجه به جمعیت و ظرفیتی که در شهرستان نیشابور وجود دارد پهنای ارتباط موبایلی حال حاضر آن کافی نیست. تصمیمی که گرفته شد، ایجاد هشت سایت ارتباطی در داخل شهرستان و 13 سایت جدید نیز در روستاست علاوه بر آن ارتقا 5 سایت روستایی نیز انجام خواهد شد.

محمدجواد آذری جهرمی ادامه داد: 24 میلیارد تومان در چهار ماه آینده تخصیص داده خواهد شد تا مشکلات و مطالباتی که مردم نیشابور داشتند، حل شود.
 
وی اظهار کرد: یک گروه نرم‌افزاری در استان خراسان‌رضوی در حال فعالیت هستند که ثمره کارشان می‌تواند منشا ثمرات کشوری را به همراه خود داشته باشد. مشکلاتی برای آن‌ها وجود داشت که قرار شد به طور کامل حل شود.

آذری جهرمی گفت: با توجه به ظرفیتی که در شهرستان برای اشتغال وجود دارد قرار بر این شد که اداره کل ICT استان و مسئولان محلی و همین طور پارک علم و فناوری همنشینی کنند تا راه حل و فرمولی برای بحث اشتغال ایجاد شود. این اکوسیستم باید توسعه یابد تا بتواند در خدمت توسعه فناوری ارتباطات قرار گیرد.
 
وی در رابطه با تولید یک شبکه اجتماعی ملی مناسب توضیح داد: از همین جمعی که امروز هستند، بپرسید چند نفر از شبکه‌های اجتماعی ملی استفاده می‌کنند و چند نفر استفاده نمی‌کنند آن وقت جواب سوال را خواهید گرفت.
 
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: مقاومت مردمی برای ایجاد فناوری ارتباطات در شهرستان نیشابور بیشتر است. اصل موضوع مقاومت بیشتر مربوط به بافت شهری است و حساسیتی که در رابطه با ایجاد دکل وجود دارد؛ مردم باید آگاه شوند که این دکل‌ها هیچ ضرر و آسیبی را برای آن‌ها به همراه ندارد.‌
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.