رئیس بسیج جامعه زنان استان خراسان رضوی روز سه شنبه با بیان این مطلب در همایش خانواده مقاوم در مدیریت مصرف انرژی گفت: این طرح  با توجه به شرایط جنگ اقتصادی و با رویکرد عملیات سازی اقتصاد مقاومتی در راستای ارتقای سطح بینش و مهارتهای لازم خانواده ها از  ابتدای مردادماه در خراسان رضوی همزمان با کشور آغاز شد و تا دی ماه امسال ادامه دارد.
رویا حیدر زاده افزود: با توجه به اینکه اکنون کشورمان در جنگ اقتصادی به سر می برد طرح خانواده مقاوم در مدیریت مصرف انرژی با هدف مدیریت مصرف، مدیریت هزینه و مدیریت تولید در بین خانواده ها به ویژه با محور مادر خانواده  اجرا می شود.

وی اضافه کرد: آموزشهای مربوطه در قالب  ۲۰ جلسه آموزش تخصصی در مساجد تعیین شده اجرا خواهد شد و در مجموع بیش از دو هزار کارشناس در اجرای این طرح مشارکت دارند.

رئیس بسیج جامعه زنان استان خراسان رضوی گفت: این طرح با همکاری جامعه بسیج زنان خراسان رضوی و مشارکت بسیج ادارات به ویژه در حوزه آب، برق و گاز استان اجرا خواهد شد.
حیدرزاده افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده در سال آینده این طرح در هزار مسجد استان خراسان رضوی اجرا خواهد شد.
طرح خانواده مقاوم در مدیریت مصرف انرژی  به همت جامعه بسیج زنان خراسان رضوی روز سه شنبه در تالار اجتماعات شرکت ملی فراورده های نفت و گاز این استان در مشهد برگزار شد.

۳۰۲۷/۱۹۲۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.