رئیس هیئت کشتی آزاد تایباد گفت: کشتی‌گیران شهرستان تایباد چندین سال است که صدرنشین رقابت‌های کشتی در خراسان رضوی هستند.

محمود حاجی ‌زاده در حاشیه ورود سهیل یوسفی ملی پوش تایبادی به این شهر در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا- منطقه خراسان، عنوان کرد: سهیل یوسفی، قهرمان کشتی تایبادی مدت 9 سال کار کشتی آزاد را آغاز کرده و از پنج سال پیش به صورت حرفه‌ای در رده‌های خردسالان، نونهالان و نوجوانان قهرمان کشور بوده است.

وی با اشاره به سابقه کشتی در این شهرستان مرزی، افزود: حدود 50 سال است که کشتی‌گیران این منطقه به این ورزش باستانی مشغول هستند و از سال 86  با جمع‌آوری چند تیم کشتی به صورت حرفه‌ای برای رقابت در مسابقات تمرین کرده‌اند.

حاجی‌زاده بیان کرد: برای ایجاد رقابت سالم و موفقیت در مسابقات این هیئت اقدام به تشکیل چهار باشگاه با بیش از 400 عضو کرده و تاکنون قهرمانانی در مسابقات آسیایی و تیم ملی تحویل داده است.

او تیم کشتی تایباد را صدرنشین خراسانرضوی اعلام کرد و گفت: این شهرستان قهرمانان نام‌آوری دارد که همیشه در سطح مسابقات استانی سکوی اول را به خود اختصاص داده‌اند و همچنین در رقابت‌های آسیایی مقام آور بوده‌اند.

سهیل یوسفی قهرمان مسابقات کشتی آزاد نوجوانان جهان شب گذشته در بازگشت از این مسابقات مورد استقبال همشهریانش در تایباد قرار گرفت. این قهرمان کشتی تایبادی مدال طلای مسابقات کشتی آزاد نوجوانان آسیا را از آن خود کرده است.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.