درحالیکه قرار بود انتخابات هیات بسکتبال خراسان رضوی ظهر امروز برگزار شود، به دلیل غیبت رییس فدراسیون به تعویق افتاد.
به گزارش ایسنا- منطقه خراسان، درحالیکه قرار بود مجمع انتخاب رییس هیات بسکتبال خراسان رضوی، ظهر امروز در محل جلسات اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی برگزار شود، به یکباره به دلیل غیبت رییس فدراسیون بسکتبال و عدم حضور وی در مشهد، این انتخابات به تعویق افتاد.
گرچه فتاحی، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی بارها شایعه‌های مربوط به مهندسی انتخابات هیات‌های ورزشی را تکذیب کرده، اما مشخص نیست دقیقا چه مسائلی سبب شد تا در نهایت رییس فدراسیون با وجود برنامه‌ریزی قبلی به مشهد سفر نکند. دیگر نکته اینکه رییس فدراسیون می‌توانست نماینده خود را به مشهد بفرستد تا برگزاری انتخابات، به ماه‌ها سردرگمی هیات بسکتبال خراسان رضوی پایان دهد.
پوررضایی، آخرین رییس هیات بسکتبال خراسان رضوی بود که پس از مدتی حضور در این مسند، عطای حضور را به لقایش بخشید و استعفا کرد. پس از آن با وساطت مدیران ورزش استان، وی مجددا بازگشت تا پس از مدتی دوباره انتخابات برگزار شود.
جلیلی، ولی‌پور، صاحبیان، مشیریان، پیروی و علیزاده، کاندیداهای انتخابات هیات بسکتبال خراسان رضوی هستند. در خصوص کاندیداها شنیده می‌شود که به دو دسته تقسیم شده‌اند و در نهایت قرار بود در جلسه تعدادی از کاندیداها کنار کشیده و انتخابات با حضور 2 کاندیدا برگزار شود.
هنوز مشخص نیست دلیل اصلی به تعویق افتادن انتخابات چه بوده‌است. تاریخ جدیدی نیز برای انتخابات هیات بسکتبال اعلام نشده‌است. نکته جالب توجه اینکه اعضای هیات بسکتبال خراسان رضوی از منتفی شدن سفر رییس فدراسیون بسکتبال خبر نداشتند و حتی برای استقبال به فرودگاه هاشمی‌نژاد مشهد رفته‌بودند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.