حامد قربانی روز سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان گناباد افزود: مسئولان دستگاههای اجرایی باید رسانه را با رسانه و از طریق جوابیه در رسانه ها پاسخ دهند و از هرگونه اقدامات سلبی و شکایت به دستگاه  قضایی بپرهیزند.

وی با اشاره به نقش مهم رسانه ها در اطلاع رسانی شفاف و بهینه اضافه کرد: سیاست دولت استفاده حداکثری از ظرفیت رسانه ها و خبرنگاران در فرآیند توسعه و رفع مشکلات مردم است و ما از این پتانسیل بهره لازم را می بریم و تهدید رسانه های مستقل و آزاد به هیچ عنوان مطلوب نیست.

فرماندار گناباد گفت: امسال ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل تملک دارایی ها و برخی مواد دیگر به شهرستان گناباد اختصاص یافته است که  این اعتبارات بر اساس اولویتها به خصوص در زمینه آب و مسال زیربنایی هزینه می شود.

قربانی برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه امسال را یادآور شد و ضمن تاکید بر فضاسازی بخشهای ذیربط برای حضور گسترده در انتخابات از مدیران دستگاههای اجرایی خواست که با رعایت اصل بی طرفی و جانبداری نکردن از نامزدهای انتخاباتی و یا فردی خاص از همه ظرفیتهای خود برای تبیین مشارکت مردم در انتخابات بهره بگیرند.

وی از مسئولان دستگاههای اجرایی خواست که ضمن حضور پررنگ تر در آیین نماز جمعه در قالب میزهای خدمت که فهرست آن به تناسب هر دستگاه اجرایی ابلاغ می شود در این آیین خدمات لازم را به مردم ارائه دهند.

مدیر کانون خبرنگاران گناباد نیز در این جلسه گفت: پایین بودن سعه صدر برخی مسئولان نسبت به رسانه ها و فقدان تخصص کافی بعضی روابط عمومی های دستگاههای اجرایی و نگذاشتن وقت کافی برای انجام وظایف تخصصی خود و ارتباط با رسانه ها و همچنین فقدان شناخت کافی نسبت به جایگاه رسانه ها در اطلاع رسانی از مشکلات مهم خبرنگاران در تهیه اخبار و گزارش در این شهرستان است.

علی سده ای افزود: مسئولان باید جواب رسانه را با رسانه بدهند و از هر گونه اقدامی که به جای تعامل ایجاد تقابل کند بپرهیزند.

رئیس ستاد نماز جمعه و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان گناباد هم با انتقاد از حضور کم رنگ مسئولان دستگاههای اجرایی در آیین نماز جمعه از آنان خواست از این فرصت برای ارتباط موثر با مردم بهره بگیرند و حداقل ماهی یک بار در نماز جمعه حضور یابند.

حسن باقرزاده با اشاره به اینکه ۸۰ درصد وقت امام جمعه گناباد در طول هفته به برنامه ها  و دیدارهای با دستگاههای اجرایی سپری می شود از مسوولان خواست که حضور پررنگ تری در آیین نماز جمعه داشته باشند و با برگزاری میز خدمت خدمات لازم را به مردم ارائه دهند.

شهرستان ۹۰ هزار نفری گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

۲۰۹۵/۱۹۲۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.