مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی در مراسمی که روز دوشنبه به همین مناسبت برگزار شد گفت: جاده حسن آباد از مسیرهای مواصلاتی مهم برای صنعتگران استو  اهمیت فراوانی برای صنعتگران و کارگران دارد زیرا هر روز در این مسیر تردد می کنند و بر همین اساس بهسازی و بازسازی آن در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان مصوب شد تا وضعیت یکی از محورهای اصلی استان مطلوب شود.
مسعود مهدی زاده مقدم افزود: بعد دیگر اهمیت این جاده این است که  علاوه بر قرار داشتن در مسیر ورودی به شهرک صنعتی توس، به ورزشگاه ثامن و شهرهای طرقبه و شاندیز نیز راه دارد که حجم ترافیک در آن را سنگین می کند  از این رو بهسازی آن ضروری بود.
وی ادامه داد: در راستای آسان سازی عبور و مرور مردم و صنعتگران تفاهمنامه ای سه جانبه میان شهرداری مشهد، شرکت شهرک‌های صنعتی استان و اداره کل راه و شهر سازی خراسان رضوی امضا شد که امروز عملیات اجرایی مرحله نخست آن آغاز شد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی گفت: این طرح با اعتباری افزون بر ۶۹ میلیارد ریال در مدت هشت ماه به انجام می رسد که سهم این شرکت ۳۰ درصد، سهم شهرداری مشهد ۴۰ درصد و  سهم اداره کل راه و شهرسازی به نمایندگی از وزرات راه و شهرسازی هم ۳۰ درصد است.  
مهدی زاده افزود: شهرک صنعتی توس به عنوان یکی از مهم‌ترین شهرک‌های صنعتی استان و کشور با ۴۴۷ هکتار زمین و  ۸۲۲ واحد صنعتی موجب اشتغال بیش از  ۳۰ هزار نفر شده است.

شهردار مشهد هم در این مراسم گفت: طرح بهسازی جاده حسن آباد نماد همکاری است چون این طرح خارج از محدوده خدماتی مشهد است اما درخواست ها برای بهسازی آن جدی گرفته شد  و با همکاری اداره کل راه وشهرسازی و شرکت شهرکهای صنعتی این طرح آغاز شد و مراحل  بعدی نیز ادامه می یابد.
محمد رضا کلائی افزود: می کوشیم طرح قابل قبولی به لحاظ سیما و منظر ارائه شود که البته باید کیفیت لازم را نیز دارا باشد.
وی ادامه داد: طبق پیشنهاد شورای اسلامی شهر مشهد مقرر شد تا یکی از بزرگانی که شهر مدیون آنهاست و به گردن شهر مشهد حق دارد انتخاب و عملیات احداث به دست وی آغاز شود از این رو  رضا حمیدی کارآفرین نمونه و صنعتگر برتر برای  ا ین کار در نظر گرفته شد.

۷۵۰۵/۱۹۲۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.