مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی از آغاز عملیات اجرایی بهسازی جاده حسن آباد که از مسیرهای مواصلاتی مهم برای صنعتگران است، خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، مسعود مهدی‌زاده مقدم در این مراسم و در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در راستای تسهیل عبور و مرور مردم و صنعتگران تفاهم نامه ای سه جانبه میان شهرداری مشهد مقدس، شرکت شهرک‌های صنعتی استان و راه و شهرسازی خراسان رضوی امضا شد که امروز عملیات اجرایی فاز اول آن آغاز شد.

وی افزود: این جاده اهمیت فراوانی برای صنعتگران و کارگران دارد زیرا هر روز در این مسیر تردد دارند بر همین اساس بهسازی و بازسازی در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان مصوب شد تا وضعیت یکی از محورهای اصلی استان مطلوب شود.

مهدی زاده مقدم ادامه داد: همچنین اهمیت این جاده علاوه بر قرار داشتن در مسیر ورودی به شهرک صنعتی توس، به ورزشگاه ثامن و شهرهای طرقبه و شاندیز نیز راه دارد که حجم ترافیک در آن را سنگین می کند و بهسازی آن ضروری بود.

وی بیان کرد: این پروژه با اعتباری بالغ بر 69 میلیارد ریال که سهم این شرکت 30 درصد، شهرداری مشهد مقدس 40 درصد و راه و شهرسازی به نمایندگی از وزرات راه و شهرسازی هم 30 درصد است که در مدت هشت ماه اجرا خواهد شد و فاز اول آن امروز با اعتبار یک میلیارد ریال آغاز شد.ر

ئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی، خاطرنشان کرد: شهرک صنعتی توس به عنوان یکی از مهم‌ترین شهرک‌های صنعتی استان و کشور با 447 هکتار زمین و  822 واحد صنعتی و نیز سرمایه گذاری 12008 میلیارد ریال، اشتغال بالغ بر ۳۰ هزار نفر را فراهم کرده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.