فرماندار تربت حیدریه روز شنبه در حاشیه بازید از واحدهای تولیدی شهرستان تربت حیدریه با بیان این مطلب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای رفع موانع تولید و اشتغالزایی مناسب و اصولی از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی شود و فرمانداری تربت حیدریه نیز همواره پذیرای سرمایه گذران و تولیدکنندگان است.

 علی رستمی  ادامه داد: دستگاههای اجرایی، سرمایه گذاران و تولیدکنندگان را وارد دیوانسالاری پیچیده اداری نکنند بلکه با در نظر گرفتن ضوابط قانونی، از سرمایه گذاران حمایت کنند تا با احیا و راه اندازی واحدهای تولیدی علاوه بر کاهش نرخ بیکاری، شاهد بهبود فضای کسب و کار در تربت حیدریه باشیم.

فرماندار تربت حیدریه از همکاری نکردن برخی بانک های عامل در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی انتقاد کرد و گفت: تعامل و همراهی بیش از پیش همه بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی با هدف رفع مشکلات فراروی، لازم و ضروری است.

رستمی بر لزوم عملیاتی کردن مصوبات کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان تاکید کرد و افزود: نتیجه عملی و اثر بخشی مصوبات این کارگروه باید در راستای رفع مشکلات تولید کنندگان باشد و تنها نباید به برگزاری جلسات اکتفا کرد.

وی با بیان اینکه جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به‌ منظور رفع مشکلات فراروی واحدهای تولیدی شهرستان به طور مستمر برگزار می شود اضافه کرد: تلاش می شود با دعوت از صاحبان واحدهای تولیدی و با حضور مسئولان دستگاههای اجرایی ذیربط، مشکلات، بررسی و در همان جلسه برای رفع معضل تولیدکنندگان، تصمیمات مقتضی اتخاذ شود.

شهرستان تربت حیدریه دارای سه شهرک صنعتی است که دو شهرک در تربت حیدریه و یک شهرک در بخش جلگه رخ واقع هستند. از مجموع ۶۸ کارگاه و واحد صنعتی فعال در منطقه تربت حیدریه، ۲۶ واحد صنعتی در سه شهرک صنعتی استقرار دارند. 
مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت حیدریه در ۱۵۰ کیلوتری جنوب مشهد واقع است.

۷۰۷۹/۱۹۲۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.