دکتر سیما سادات لاری روز جمعه در حاشیه بازدید از کانون جهادی صراط الحمید در بخش میان جلگه نیشابور طی گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به افزایش قیمتها، پیش بینی های قبلی برای برآورد اعتبار مورد نیاز تکمیل این طرح ها نیاز به بازنگری دارد.
وی اظهار داشت: در این زمینه تمهیداتی برای اخذ وام های مناسب و اختصاص درآمدهای مخصوص هر دانشگاه به این حوزه در نظر گرفته شده تا این طرح ها سریعتر به بهره برداری برسند.
وی با بیان اینکه تاکید وزیر بهداشت بر حل هر چه سریعتر مشکلات بودجه طرح های عمرانی است گفت: اکثر خوابگاههای دانشجویی فرسوده شده اند و هر سال مبالغ بسیار برای مرمت و تعمیر آنها هزینه می شود.
سادات لاری افزود: اولویت ما اسکان دانشجویان در خوابگاههای استاندارد و متمرکز است که باعث کاهش قابل توجه هزینه های رفت و آمد دانشجویان می گردد.
وی اظهار داشت: سرانه فرهنگی هر دانشجو ۳۲ میلیون ریال است که این مبلغ در هر دانشگاهی متفاوت است و از سال آینده بودجه فرهنگی دارای ردیف اعتبار مستقل خواهد شد.
در این مراسم معاون فرهنگی و دانشجویی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با خانواده شهید محمد حسین تقی آبادی در نیشابور دیدار و از آنان دلجویی کرد.
شهید محمد حسین تقی آبادی، سال ۱۳۳۶ در روستای گلشن واقع در منطقه میان‌ جلگه نیشابور متولد شد و پس از رشادت های فراوان در جبهه های حق علیه باطل در سال ۱۳۶۱ طی عملیات والفجر مقدماتی در منطقه فکه به شهادت رسید.

کانون جهادی صراط الحمید متشکل از ۷۰ دندانپزشک در راستای ارائه خدمات رایگان به مردم مناطق کم برخوردار نیشابور از ۳۰ تیر ماه کار خود را آغاز کرده است.
شهرستان ۴۵۰ هزار نفری نیشابور در ۱۲۷ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.
۹۸۶۹/۶۰۵۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.