سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا مشهد گفت: در هر بازی حتی به مساوی هم فکر نمی‌کنیم، زیرا اگر قرار باشد، مساوی کنیم، ببازیم بهتر است.
مجید مرتضایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی ایسنا- منطقه خراسان، در خصوص بازی تیمش مقابل هایپرشهر شاهین‌شهر در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور اظهار کرد: هایپر تیم بسیار خوب و زیرکی است و بازیکنان سرعتی خوبی هم دارد، آنها تنها تیمی هستند که تاکنون در لیگ شکست نخورد‌اند. هایپر پیش از این در لیگ برتر حضور نداشته و این کار ما را برای آنالیز این تیم سخت می‌کند. امیدوارم برنامه‌هایی که برای این بازی تدارک دیده‌ایم به خوبی پیاده شود تا نخستین شکست هایپر را در مشهد رقم بزنیم.
وی در خصوص عملکرد فرش‌آرا در چهار هفته ابتدایی لیگ برتر خاطرنشان کرد: نتایج در لیگ سال جاری به گونه‌ای رقم خورده که هر نتیجه‌ای از هر تیمی بعید نیست. چهار بازی نخست‌مان بسیار سخت بود. سن‌ایچ در حال حاضر در صدر جدول قرار دارد. در ساری نیز مقابل 4 هزار تماشاگر بازی کردیم و هفته گذشته هم مقابل قهرمان آسیا قرار گرفتیم. در هر بازی با چالشی جدید روبرو هستیم و هیچ‌گونه بازی آسانی نداشته و نخواهیم داشت. لیگ برتر سال جاری نسبت به سال‌های گذشته بسیار سخت‌تر و پیچیده‌تر شده است. تیمی مانند اهورا که فصل گذشته برای بقا می‎‌جنگید، در خانه‌اش هفت گل به حفاری زد و آذرخش را هم در بندرعباس ‌برد.
سرمربی فرش‌آرا مشهد در رابطه با پیروزی تیمش مقابل مس سونگون یادآور شد: در این بازی فقط به برد فکر می‌کردیم. در هیچ بازی به باخت با اختلاف پایین و یا حتی مساوی فکر نمی‌کنیم. فرش‌آرا در این فصل اصلا به دنبال مساوی نیست. اگر قرار است برای مساوی بازی کنیم، بهتر است ببازیم. در تمام بازی‌ها برای سه امتیاز وارد زمین می‌شویم. در یک بازی موقعیت‌هایمان به ثمر نمی‌نشیند، در یک بازی مانند مس نیز خوب دفاع می‌کنیم و از موقعیت‌ها به خوبی استفاده می‌کنیم.
مرتضایی در خصوص تغییرات ایجاد شده در تیمش عنوان کرد: خوشحالم که فرش‌آرا این فصل بازیکنان خیلی خوبی دارد. برای هر بازیکن جایگزین خیلی خوبی داریم. بازیکن ضعیفی نداریم که بخواهیم از آن استفاده نکنیم. در سال جاری به دنبال این بودم که بیشتر از بازیکنان بومی استفاده کنیم. قدرت بهادری، سعید سروری و بهزاد عظیمی به فرش‌آرا اضافه شده‌‌اند و 4 بازیکن غیر بومی جدا شده‌اند. در پست‌هایی که مشکل داشتیم بازیکن جذب کردیم که خیلی به تیم کمک کرده‌اند. 90 درصد فرش‌آرا بومی است.
وی افزود: به لحاظ تاکتیکی نیز، تغییراتی به ویژه در فاز دفاعی داشته‌ایم. این تغییر تاکتیک کمی زمان می‌برد و متاسفانه دو دیدار نخست را هم به همین خاطر از دست دادیم. هر چه جلوتر برویم، به دلیل تنوعی که در تاکتیک تیمی داریم، آنالیز را برای حریفان‌مان دشوارتر خواهیم کرد.
سرمربی فرش‌‌آرا مشهد گفت: فرش‌آرا در سال گذشته در دور مقدماتی لیگ، رتبه سوم را از آن خود کرد، اما در پلی‌آف نتوانست خود را به جمع چهار تیم برساند. هدف فرش‌آرا حضور در جمع چهار تیم برتر مرحله پلی‌آف است نه مقدماتی. ممکن است در لیگ چهارم یا پنجم شویم، اما در پلی‌آف آن قدر خوب کار کنیم که جزو چهار تیم قرار بگیریم.
مرتضایی در خصوص سطح آمادگی تیمش بیان کرد: به لحاظ بدنی همچنان جای کار داریم. تیم اوایل خرداد ماه شکل گرفت، لیگ هم از اوایل تیر استارت خورد. فکر نمی‌کردیم لیگ به این زودی آغاز شود. در جریان بازی‌های لیگ، هفته به هفته بازیکنان از لحاظ بدنی و فنی آماده‌تر خواهندشد. پس از دیدار با حفاری، 7 دیدار نسبتا آسان‌تر پیش‌رو داریم که هم فشار کمتری به تیم وارد می‌شود و هم مسافت شهرهایی که بازی خواهیم داشت کمتر است. پس از بازی با حفاری و تا نیم‌فصل انشاالله به مرز آمادگی کامل خواهیم رسید.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.