آیین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار روز یکشنبه  با حضور فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی سردار محمد کاظم تقوی در فرهنگسرای امام رضا(ع) این شهر برگزار شد.

به گزارش ایسنا- منطقه خراسان، فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی در این مراسم گفت: روزانه  حدود ۲۰ هزار تماس با پلیس ۱۱۰ خراسان‌رضوی برقرار می‌شود  که 50 درصد آن‌ها منجر به عملیات فوریت‌های پلیسی می‌شود.

سردار محمد کاظم تقوی افزود: شهرستان سبزوار دروازه ورودی خراسان‌رضوی و پذیرای دل مشتاقان  رضوی است؛ بیش از 65 درصد زائران و مسافران تشرف به بارگاه امام رضا از محورهای ارتباطی سبزوار عبور می‌کنند که باید در محورهای سبزوار به عنوان مامن زائران مولفه‌های  امنیتی آن سرآمد باشد.

تقوی گفت: زائران که فاصله طولانی شاهرود به سبزوار در کویر را طی می‌کنند باید بستر آرامش مطلوب برای آن‌ها در سبزوار بیش از گذشته فراهم شود و  تلاش داریم محورهای مواصلاتی سبزوار شرایط مطلوب را داشته باشد و  تلفات جاده‌ای آن  که نگران کننده است، کاهش یابد.

وی با اشار ه به نام‌گذاری سال 98 بیان کرد: میزان کشفیات کالای قاچاق در سه ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه به لحاظ ریالی دو برابر و حجمی 50 درصد افزایش داشته است.

در این مراسم از زحمات سرهنگ محمد هاشمی که به افتخار بازنشستگی نائل شد، تقدیر و سرهنگ حسین بیات مختاری به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار معارفه شد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
3 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.