رئیس هیات مدیره مجمع خیرین کشور گفت: مجمع خیرین کشور تکمیل و ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی برای خانواده های دارای معلولان را تعهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، حبیب الله بور بور در مراسم پایانی همایش تجلیل از خیرین و نیکوکاران برگزیده بهزیستی کشور در مشهد گفت: ۱۴ هزار خانواده دارای دو معلول به بالا در کشور فاقد مسکن بودند که تاکنون با کمک بهزیستی شش هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی تامین و تحویل آنها شده است.

حبیب الله بوربور افزود: به این ترتیب هنوز باید هفت هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی برای این خانواده ها در کشور ساخته شود که خیرین تعهد کردند هزار و ۵۰۰ واحد از این تعداد را امسال بسازند.

وی ادامه داد: این مجمع هفت سال پیش در کشور راه اندازی شد و قرار بود در سراسر کشور توسعه یابد و همانند مجمع خیرین مدرسه ساز که گستردگی فعالیت دارد مسائل و مشکلات این عرصه را حل کند.

رئیس هیات مدیره مجمع خیرین کشور توسعه مجمع در سطح استانها، تجلیل از خیرین و نیکوکاران و نیز حل مشکل مسکن مددجویان نیازمند زیر پوشش بهزیستی و جذب کمک های خیرین را از مهمترین اهداف برگزاری همایش تجلیل از خیرین و نیکوکاران برگزیده بهزیستی کشور در مشهد عنوان کرد.

وی اضافه کرد: خیرین علاقه مند هستند تا کمک کار دولت باشند و تاکنون در این مسیر در حوزه های اشتغال، کارآفرینی، ساخت مسکن و دستگیری از مددجویان و نیازمندان عملکرد مثبت و موثری را از خود بر جای گذاشته اند.

بور بور در پایان گفت: حضور و مشارکت خیرین و نیکوکاران است که می تواند کمک حال دولت باشد و تاکنون این قشر نشان داده اند که می توانند نقش موثری در پیشرفت و توسعه کشور داشته باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.