در مراسمی با حضور مسئولان نظامی و انتظامی شرق کشور و نیروهای‌ارتش مستقر در مرز دوغارون، فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید منظم تولایی معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در تایباد، فرمانده ارشد نظامی آجا در شمال شرق کشور و فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال‌شرق نزاجا در این مراسم گفت: عامل مهمی که مایه اقتدار و صلابت نیروهای مسلح در جمهوری اسلامی ایران شده گام برداشتن در مسیر فرمان ولایت فقیه است.

امیر سرتیپ دوم ستاد رضا آذریان اظهار کرد: دشمن آگاه نیست کسانی که این انقلاب را حمایت می‌کنند گوش به فرمان ولایت فقیه خدمت کرده و یک وجب از خاک این کشور را در اختیار دشمن نمی‌گذارند.

وی افزود: دشمنان این نظام پس از پیروزی انقلاب اسلامی به دنبال منهدم کردن ارتش بودند و با صدور پیامی از سوی امام راحل(ره) ارتش ماندگار شد تا انقلاب را به یاری مردم تثبیت کند.

امیر آذریان در ادامه به امنیت پایدار در کشور اشاره و عنوان کرد: دشمنان بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند با بوجود آوردن جریانات ضد انقلاب در مناطق مرزی و در برخی استان های کشور، جنگ تحمیلی، ترور افراد شاخص، بمب گذاری در مناطق مختلف و .... سعی در نا امن جلوه دادن ایران کردند و همیشه نقشه‌های آنان با تلاش نیروهای مسلح خنثی شد و هیچگاه به اهداف پلید خود در منطقه نرسیدند.

وی مطرح کرد: ارتش جمهوری اسلامی با تبعیت از فرمان رهبر معظم انقلاب در خدمت مردم بوده و هست و در همه حوادث نیز در کنار مردم کشور خواهد بود.

فرمانده ارشد نظامی آجا در شمالشرق کشور گفت: مقابله با جریانات ضد انقلاب در مناطق مرزی و در برخی استان‌های کشور، حضور در دفاع مقدس در کنار مردم و دیگر نیروهای مسلح، دفاع از حرم آل‌الله و مردم‌ یاری در حوادث طبیعی گوشه‌ای از خدمات ارتش جمهوری اسلامی به مردم کشور به شمار می رود.

در ادامه سرپرست فرمانداری تایباد گفت: مردم تشیع و تسنن در منطقه با وحدت و انسجام در کنار نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی برای برقراری امنیت پایدار تلاش می‌کنند.

محسن سیاح افزود: گمرک دوغارون با بیش از صد سال قدمت یکی از قدیمی‌ترین گمرکات ایران به شمار می‌رود و در زمینه‌های صادرات، واردات، ترانزیت و مسافری فعال است  و این مهم به برکت امنیت موجود در مرز دوغارون پایدار است.

وی مطرح کرد: نیروهای مسلح در این شهرستان همگام با مرزنشینان برای برقرای امنیت شبانه‌روز تلاش می‌کنند.

در ادامه امام جمعه اهل سنت تایباد نیز در سخنان خود گفت: ارتش امروز در خدمت اسلام، قرآن، شریعت، دین و دیانت است.

مولوی غلام نبی توکلی اظهار کرد: مردم ولایتمدار تایباد با وحدت و انسجام در خط مقدم مبارزه با دشمنان نظام و انقلاب قرار دارند  و اجازه نخواهند داد معاندین نظام نقشه‌های خود را در این منطقه اجرایی کنند.

در پایان مراسم از زحمات سرهنگ ستاد محمد غفاری تقدیر و طی حکمی سرهنگ ستاد شکرالله خسروی به فرماندهی قرارگاه عملیاتی شهید منظم تولایی(ارتش مستقر در مرز دوغارون) معرفی شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.