رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: ۱۸۹ پروژه نیمه‌تمام عمرانی در استان شناسایی شده که امکان واگذاری آن‌ها به بخش خصوصی وجود دارد اما هنوز اقدامی در این رابطه انجام نگرفته است.
به گزارش ایسنا-‌منطقه خراسان و به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، حمید بنایی در نشست مشترک اعضای مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با استاندار که در دفتر استاندار برگزار شد، اظهار کرد: بعد از حضور آقای رزم‌حسینی در استانداری، مقرر شد هر دو تا سه ماه، در جلسه مشترک مجمع نمایندگان استان با حضور استاندار، مشکلات حوزه‌های انتخابیه رصد شود.
وی افزود: امروز به درخواست آقای استاندار جلسه‌ای با حضور 14 نماینده استان برگزار شد و مباحث اصلی استان مانند خطوط ریلی، سرمایه‌گذاری، آب، حاشیه‌نشینی، بنیاد مسکن و مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی مورد بررسی قرار گرفت.
رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی تصریح کرد: در ابتدای فعالیت آقای رزم‌حسینی در استانداری، جلسه‌ای با حضور تمامی 18 نماینده استان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد که در سنوات گذشته سابقه نداشت و نشان‌دهنده حمایت همه‌جانبه نمایندگان از ایشان بود.
بنایی با تاکید بر ضرورت تدوین استراتژی مشخص به منظور تداوم اجرای طرح مثلث توسعه اقتصادی در سال‌های آینده، گفت: تاکنون اقدامات خوبی توسط معین‌های اقتصاد مقاومتی انجام گرفته اما برای اطلاع مردم باید گزارش‌هایی از نتایج این اقدامات منتشر شود.
وی با اشاره به ضرورت واگذاری پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی به بخش خصوصی، عنوان کرد: 189 پروژه نیمه‌تمام عمرانی در استان شناسایی شده که امکان واگذاری آن‌ها به بخش خصوصی وجود دارد اما هنوز اقدامی در این رابطه انجام نگرفته است.
رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی بیان کرد: باید هرچه سریع‌تر پرونده پدیده شاندیز تعیین تکلیف شود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.