مدیر عامل صندوق کار آفرینی امید کشور گفت: در گذشته به حوزه اشتغال در روستاها کم توجهی شده اما دولت دوازدهم ایجاد کسب و کار در روستاها را به عنوان محور توسعه آغاز کرده است.

به گزارش خبرنگار ایسنا- منطقه خراسان، اصغر نورالله‌زاده در جمع دهیاران شهرستان خوشاب عنوان کرد: نگاه دولت رشد فراگیر و توسعه متوارن همه مناطق کشور است و صندوق کارآفرینی امید آمادگی اختصاص اعتبار به دهیاری‌ها را دارد.

وی ادامه داد: تاکنون کسب و کار روستایی زمینه و بستر خوبی نداشت و تاکید دولت بر افزایش شاخص‌های توسعه روستایی بوده است.

مدیر عامل صندوق کار آفرینی امید کشور گفت: در بخش خدمات و حمل و نقل نیز باید ظرفیت کسب و کار افزایش یابد، بنابراین طرح‌های روستایی که امکان ظرفیت‌سازی در آن وجود دارد، حتما مورد حمایت قرار می‌گیرند.

وی بیان کرد: برای ضمانت‌ها دریافت تسهیلات انواع ضمانت‌های موجود از جمله خودرو و ملک قابل قبول است چون  اعتقاد داریم مناسب با هر فردی باید نوع ضمانت تعیین شود.

نورالله‌زاده افزود: در سال گذشته نیز 25 میلیارد ریال از محل تسهیلات روستایی در منطقه خوشاب پرداخت شده و امید داریم تا پایان سال حرکت و جهش مناسبی در توسعه روستایی شاهد باشیم.

نماینده مردم سبزوار در مجلس نیز گفت: در سال‌های گذشته در شهرستان خوشاب چندین میلیارد ریال سرمایه‌گذاری انجام شده و دولت خدمات زیادی ارائه داده و بسیاری از مشکلات این منطقه رفع شده است.

رمضانعلی سبحانی‌فر اظهار کرد: جاده‌های این منطقه نیز در سال‌های اخیر بهبود یافته و آسفالت شده است و در زمینه دسترسی به اینترنت نیز در بسیاری از مناطق صعب‌العبور امکان استفاده از آن ایجاد شده است.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.