مسئول کتابخانه شهید مطهری گناباد گفت: یک اقامتگاه بوم‌گردی در شهرستان گناباد برای اولین بار در کشور به کتابخانه تجهیز شد.

علیرضا صغیر در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا- منطقه خراسان، اظهار کرد: طرح تجهیز اقامتگاه‌های بوم‌گردی به کتابخانه از حدود سه ماه قبل مطرح و جلسات زیادی در این زمینه برگزار شد که در نهایت یک اقامتگاه بوم‌گردی در شهرستان گناباد به کتابخانه تجهیز گردید.

مسئول کتابخانه شهید مطهری گناباد با بیان اینکه که اولویت تجهیز این کتابخانه با کتاب‌های نویسندگان بومی است، ادامه داد: هدف از اجرای این طرح ترویج فرهنگ کتابخوانی و همچنین حمایت از نویسندگان بومی است.

وی عنوان کرد: طی جلسات متعددی که با رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری داشتیم بنا شد که این اداره در قبال تجهیز اقامتگاه‌ها به کتابخانه، مزایایی را برای صاحبان این اقامتگاه‌های بوم‌گردی در نظر بگیرد و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کتابخانه‌ها نیز به میزان خرید کتاب‌های بومی به اقامتگاه‌ها کتاب رایگان بدهند.

صغیر گفت: امیدواریم که تمام اقامتگاه‌های شهرستان از طرح مذکور حمایت کنند و از این پس در کنار عرضه خدمات خود به ترویج فرهنگ کتابخوانی نیز توجه نمایند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.