مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: اولین مجمع عمومی هیات ورزش کارگری این استان برگزار شد.

به گزارش ایلنا، عباس رکنی با اشاره ماده 154 قانون کار گفت:  کارفرمایان با همکاری با مجموعه های ورزشی می توانند بستر اصلی رشد، توسعه و گسترش ورزش کارگری را فراهم سازند.

رکنی ورزش را یکی از مهمترین عوامل سلامت جسم و روان کارگران بیان کرد و گفت: حمایت و توسعه از ورزش کارگری در واحدهای صنعتی، تولیدی و کارگری باعث افزایش بهره وری نیروهای انسانی می شود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ضمن قدردانی از تلاش های اعضای هیات ورزش کارگری استان گفت: با همت هیات ورزش کارگری و تلاش ورزشکاران کارگر استان توانسته ایم رشد سه برابری در کسب مدال‌های ورزشی در استان را شاهد باشیم.

وی افزود: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان حامی ورزشکاران کارگر استان است و تا جایی که بتوانیم از اعزام تیم ها و ورزشکاران به مسابقات قهرمانی کارگران کشور حمایت می کنیم.

بیژن شفیع خراسانی نائب رئیس ورزش کارگری کشور ضمن تقدیر و تشکر فراوان از عباس رکنی به جهت حمایت ایشان از ورزش کارگری گفت: خوشحالم که در کنار جناب رکنی یکی از مدیران خوب و تاثیر گذار در ورزش کارگری هستم.

خراسانی همچنین از اعضای هیات ورزش کارگری و انجمن های ورزشی کارگری تقدیر و تشکر کرد و افزود: ورزش خراسان جنوبی با حمایت های مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان پیشرفت خوبی داشته است و امید است این موفقیت ها در ورزش کارگری ادامه پیدا کند.

در این جلسه روسای انجمن های ورزشی و اعضای هیات ورزش کارگری استان نظرات و پیشنهادات خود در زمینه ورزش کارگری را بیان کردند و نایب رئیس ورزش کارگری کشور به سئوالات مطروحه پاسخ دادند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.