تولیت آستان قدس رضوی گفت: با نام امام رضا(ع) گام‌های مفید و مؤثری متناسب با شأن و منزلت حضرت رضا(ع) برداریم.

به گزارش ایلنا از مشهد حجت الاسلام احمد مروی در دیدار جمعی از اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی در حرم مطهر رضوی، با تأکید بر اینکه از انتقادات دلسوزانه شما استقبال می‎کنیم، اظهار داشت: امیدواریم با عنایت حضرت رضا(ع) در مسیر مورد رضای خداوند متعال قرار بگیریم.

وی با تاکید بر لزوم تولیدات برنامه‌های کیفی از حرم مطهر رضوی در صداوسیما، گفت: باید اثرگذاری برنامه‌های تولیدی و استفاده از جاذبه‌های هنری در این آستان ملکوتی همواره مورد توجه قرار داشته باشد.

حجت الاسلام  مروی خاطرنشان کرد: مسئولان آستان قدس رضوی باید پاسخگوی اصحاب رسانه باشند و زمینه پاسخگویی بخش‌های مختلف فراهم شود؛ سیاست ما بر این است که گزارش مبهم و دو پهلو به مردم ارائه نکنیم و تمامی اطلاع رسانی‌ها به صورت شفاف و مستند باشد.

تولیت آستان قدس رضوی با تأکید بر استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی در تبیین معارف رضوی، گفت: مشهد در حوزه رسانه‌ای ظرفیت بسیار خوبی دارد و به اعتبار انتصاب رسانه‌ها به شهر امام رضا(ع) باید این عهد را ببندیم که معنویت، اخلاق و فضائل اخلاقی بر همه بخش‌های رسانه‌ای سایه افکنده باشد و فعالیت رسانه‌ای در این شهر الگو باشد.

وی با اشاره به بهره مندی از ظرفیت‌های نسل جوان، افزود: حتما در کنار بهره‌گیری از ظرفیت پیشکسوتان، از نیروهای جوان استفاده می‌کنیم و به تمام معاونان آستان قدس تأکید می کنیم که مدیران خود را از بین جوانان انتخاب کنند و باید تلاش کنیم جوانان را به مرور رشد دهیم و کارها را به آن‌ها واگذار کنیم.

تولیت آستان قدس رضوی با اشاره بر ضرورت نقد در جامعه افزود: برای حمایت و یا سکوت در برابر افراد، جریانات و اتفاقات باید حجت شرعی داشته باشیم؛ نباید حق را کتمان کنیم، آن جایی که حق را می‌دانیم باید بگوییم.

وی با بیان اینکه دشمن درصدد القای یأس و ناامیدی در جامعه نسبت به نظام و اسلام است، تصریح کرد: هرچند مردم از برخی کم کاری‌ها ناراضی هستند اما این انقلاب دستاوردهای بسیاری داشته است که بایستی در کنار انعکاس مشکلات مردم و پیگیری رفع آنها، این دستاوردها به درستی برای مردم تبیین شود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.