معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: مدیران کلی که در شهرستان ها حضور پیدا نکنند جزء نمره منفی در ارزشیابی آنها لحاظ می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بردسکن،حسن جعفری در جلسه شورای اداری شهرستان بردسکن که به منظور معارفه فرماندار جدید این شهرستان حضور پیدا کرده بود گفت:یکی از آیتم هایی که در  ارزیابی مدیران کل  لحاظ می شود سفر به شهرستان ها است و در صورتی که سفری نداشته باشند ضمن برخورد با آنها در جلسه شورای اداری استان نام آنها علنا در جمع مدیران برده خواهد شد.

حسن جعفری افزود: هیچ بهانه ای از مدیرکلی پذیرفته نیست و باید  به شهرستان ها سفر کنند و پاسخ گوی مردم در حوزه کاری خود باشند.

وی اظهارداشت: سفر مدیران کل به شهرستان ها جزو مصوبات جلسه شورای اداری استان است و  وظیفه دارند که به حوزه  ماموریتی خود سر بزنند و نسبت به رفع مسایل و مشکلات  شهرستان ها  اقدام کنند.

معاون استاندار خراسان رضوی همچنین گفت: عملکرد فرمانداران توسط دفتر سیاسی و انتخابات و  حوزه بازرسی و رسیدگی به شکایات استانداری رصد می شود و قطعا مطالبات مردمی پی گیری می شود. 

وی عنوان کرد: خوشبختانه  بردسکن در همه حوزه ها در استان سرآمد است و قطعا در بحث معین های اقتصادی  می تواند در بین 29 شهرستان استان به عنوان شهرستان نمونه انتخاب شود. 

وی بر توجه به اقتصاد مقاومتی و  مثلث توسعه اقتصادی  تاکید کرد و گفت: تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی این است که اقتصاد  مقاومتی را مردمی کنیم. 

وی همچنین گفت: مدیرانی که قصد کاندیداتوری در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را دارند و در این دوره از انتخابات مشارکت و رقابت کنند باید تا 16 خردادماه  از مسئولیت خود استعفا دهند. 

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.