شورای شهر مشهد از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، در متن این پیام آمده است:

چندین دهه می‌شود که نام «فلسطین» با تجاوز، مظلومیت، محرومیت، تبعیض و جنایت عجین گشته است. سوگ و مصیبتی جانکاه که در سایه تزویر متجاوزان و سکوت عجیب قدرتمندان جهان در طول تاریخ ادامه داشته است.

اگرچه آزادگان و رسانه‌های مستقل جهان دهه‌هاست به این تزویر پی برده و توانسته‌اند گوشه‌هایی از جنایات مغفول و فراموش شده این رژیم را به چشم مردم هویدا کنند. یکی از اتفاقاتی که توانست این موج را همه‌گیر و جهانی سازد، نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام «روزجهانی قدس» از سوی حضرت امام خمینی (ره) بود، حرکتی هوشمندانه که از یکسو موجبات انسجام جهان اسلام درمقابله با تجاوزگری و غارت وحشیانه رژیم صهیونیستی را پدید آورد و از سوی دیگر موجبات توجه و تمرکز جهانیان به این مظالم آشکار گردید. تمرکز ویژه مقام معظم رهبری بر این مهم نیز مانع از مدفون شدن مصائب ملت مظلوم فلسطین در غبار نسیان بین‌المللی است.

لذا نبایستی این راه بزرگ و جهانی انقلاب اسلامی به محاق فراموشی سپرده شود.

شورای اسلامی شهرمشهدمقدس به منظور بزرگداشت این روز باعظمت از عموم شهروندان مشهدالرضا (ع) دعوت می‌کند تا با شرکت در گردهمایی بزرگ روز جهانی قدس، نشان دهند که فریاد مظلومان جهان را لبیک گوی اند و فارغ از فضاسازی‌های رسانه‌ای موجود در منطقه و جهان، توجه و مداقه به مصائب یک کشور گرفتار درستم و رنج‌دیده برای‌شان هنوز اهمیت دارد و مهم‌تر از آن اینکه درک می‌کنند که ایستادگی درمقابل جنایات صهیونیسم در فلسطین اشغالی، ایستادگی در برابر افزایش هرگونه تجاوزگری در منطقه و جهان است که برگ برگ تاریخ کشورما هنوز زخمی آن‌هاست.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.