کارشناس هواشناسی استان خراسان جنوبی گفت: برای برخی مناطق شرقی و شمال غرب این استان امروز و فردا گاهی وزش باد شدید پیش بینی می شود.

به گزارش ایلنا، جواد نخعی گفت: بر مبنای الگوی نقشه‌ها پیش‌بینی وزش باد شدید در برخی مناطق خراسان جنوبی پیش یابی هواشناسی، برای امروز و فردا گاهی وزش تند باد و گرد و خاک و در برخی مناطق شرقی و شمال غربی استان گاهی وزش باد شدید همراه با کاهش دید افقی و آسمانی غبار آلود پیش‌بینی می‌شود.
 
نخعی افزود: از فردا پنج شنبه تا روز شنبه هفته آینده با تقویت ناپایداری‌ها ضمن افزایش ابر به ویژه در روز جمعه رگبار باران و گاهی رعد و برق قابل پیش بینی است و برای روز شنبه بارش‌ها در مناطق شمال شرقی و برخی مناطق شمالی استان ادامه خواهد داشت.

وی از کاهش نسبی دمای هوا تا روز جمعه در استان خبر داد.

بنا به گفته کارشناس هواشناسی استان، بارندگی‌های ثبت شده در 24 ساعت گذشته شامل سرند دیهوک 2 میلیمتر و حلوان طبس 1.5 میلی‌متر است.

در شبانه روز گذشته سربیشه با حداقل دمای 14 درجه سانتیگراد بالای صفر خنک ‌رین و دهسلم نهبندان با حداکثر دمای 40 درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین شهر استان بود.
 
تغییرات دمایی مرکز استان نیز در این مدت بین 15 و 33 درجه سانتیگراد بالای صفر بود که پیش بینی می شود حداکثر دمای امروز بیرجند با یک درجه کاهش به 32 درجه سانتیگراد بالای صفر برسد.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.