​استاندار خراسان رضوی گفت: مردم سرار دنیا ظلم اعمال شده به کشور ما از جانب آمریکا را دیدند و شاهد عکس العمل آنها بودیم؛ ما نیز در مقابله با بد عهدی و فشار اقتصادی تحمیل شده واکنش هایی خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، علیرضا رزم‌حسینی در سومین جلسه شورای اداری استانداری خراسان رضوی با اشاره به شرایط فعلی کشور گفت:با توجه به لغو یک جانبه عهدنامه بین المللی ۱+۵ توسط ترامپ و تشویق وی به سایر کشورها جهت خارج شدن از عهدنامه و اعمال تحریم ها برای ما و تلاش برای ناامید کردن مردم که با هدف تضعیف اقتصاد ما و معیشت مردم صورت گرفت؛کشور در شرایط ویژه ای قرار گرفت.

 رزم حسینی افزود: نیاز امروز جامعه ما همدلی و انسجام است و باید اختلاف سلایق را برای تقویت نظام کنار بگذاریم و با همدلی و انسجام داخلی قدرت خود را نشان دهیم.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: شرایط ما شرایط عادی و معمولی نیست و باید تلاش و همت خود را مضاعف کنیم تا از این مرحله عبور کنیم.

 وی خطاب به مدیران و مسئولین اذعان کرد: مردم داری و خوش رویی وظیفه ماست و باید ارباب رجوع را تکریم کرده و باعث جلب اعتماد مردم و ایجاد امید در دل آنها شویم.

 استاندار خراسان رضوی خطاب به دستگاه های قانونی نیز بیان کرد: این دستگاهها باید نظارت کافی را جهت کنترل قیمت و جلوگیری از گرانی مضاعف انجام دهند

 وی افزود: در شرایط فعلی باید فضای کسب و کار را ارتقا دهیم و ۹۰ درصد آن بستگی به ارکان حکومت دارد و همه افراد باید در ارتقای فضای کسب و کار تلاش کنند.

 رزم حسینی تصریح کرد: باید همکاری فرمانداران ما با معین های اقتصاد مقاومتی افزایش پیدا کند و انتظار می رود از ظرفیت پدید آمده در استان حداکثر بهره برداری را انجام دهیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.