به مناسبت سوم خردادماه سالروز آزاد سازی خرمشهر و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای عملیات بیت المقدس مراسم تجلیل از قهرمانان و برترین های فوتبال و فوتسال شهرستان بردسکن برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار ایلنا از بردسکن، محمد دانشور ثانی در این مراسم گفت:به همت هیات فوتبال  بردسکن و با همکاری اداره ورزش و جوانان برآن شدیم به مناسبت سوم خردادماه سالروز آزاد سازی خرمشهر و یاد و خاطره شهدای عملیات بیت المقدس  این مراسم را برگزار کنیم.

 رئیس اداره ورزش و جوانان بردسکن با بیان اینکه  12 تیم فوتبال و فوتسال از شهرستان بردسکن در لیگ استان حضور دارند گفت:این تیم ها نیاز به حمایت مالی دارند تا جامعه ورزشی شهرستان باعث افتخار در سطح کشور و استان شوند. 

وی همچنین گفت:حضور 8 داور کشوری نشان از پتانسیل بالای شهرستان در امر  قضاوت در بازی های فوتبال و فوتسال می باشد. 

دانشورثانی با اشاره به استعداد های فراوان این شهرستان در رشته های فوتبال و فوتسال از راه اندازی 4 مدرسه فوتبال برای پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در تابستان امسال خبرداد و گفت: کار ثبت نام از علاقه مندان در این مدارس آغاز شده است. 

وی تعداد ورزشکاران ساماندهی شده در شهرستان بردسکن را هزار و 100 نفر اعلام کرد و از ورزشکاران رشته های ورزشی خواست در صورت هر گونه فعالیت نسبت به بیمه ورزشی خود اقدام کنند.

درپایان این مراسم از 80 نفر از برترین های فوتبال و فوتسال شهرستان بردسکن در سال 97  ، داوران و پیشکسوتان این رشته های ورزشی  با اهداء لوح تقدیر و تندیس و جوایز نقدی تجلیل به عمل آمد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.