مدیرگازرسانی شرکت ملی گاز ایران با اشاره به نقش آفرینی گازطبیعی در ایجاد رفاه و امنیت گفت: خدمت به مردم سیستان و بلوچستان افتخاری برای کارکنان شرکت گاز محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، سعید مومنی در جلسه بحث و بررسی پیرامون اجرای ضربتی طرح گازرسانی به سیستان و بلوچستان که با حضور مدیران عامل چهار شرکت گاز خراسان رضوی، سمنان، گیلان و سیستان و بلوچستان در این استان برگزار شد، اظهار کرد: اجرای طرح توسعه گازررسانی در این استان کمک به بهبود رفاه و معیشت مردم و نقش آفرینی در توسعه سیاسی و امنیتی این منطقه است.

وی اجرای به موقع طرح های گازرسانی در زاهدان را به عنوان یکی از مهمترین برنامه های شرکت ملی گاز ایران و نظام اسلامی مطرح کرد و افزود: بی شک خدمت به مردم سیستان و بلوچستان توفیق کارکنان شرکت گاز محسوب خواهد شد.

مومنی با اشاره به نقش گاز طبیعی در ایجاد امنیت و بهبود معیشت اجتماعی ادامه داد: کمک به تامیین امنیت کشور یک وظیفه ملی است و همه باید در این مسیر بصورت استوار و جهادی عمل کنیم.

مدیرگازرسانی شرکت ملی گاز ایران گفت: هیچ موضوعی نباید باعث تعلل در اجرای پروژه های گازرسانی در سیستان و بلوچستان شود. از همه شرکت های گاز استانی معین و پیمانکاران می خواهم تا علاوه بر تسریع در اجرای طرح های واگذار شده، نسبت به مرمت مسیرهای حفاری شده در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام کنند. اگر لازم شد باید شب و روز کار کنیم تا پروژه ها به نحو احسن اجرا شود.

وی در ادامه به بررسی وضعیت گازرسانی در زاهدان، نیروگاه و سی ان جی آن پرداخت و گفت: اجرای طرح ضربتی گازرسانی به زاهدان به معنای استفاده از توانمندی سایر استان‌ها برای تسهیل و تسریع در گازرسانی است.

مومنی با اشاره به توانمندی خراسان رضوی در اجرای طرح های گازرسانی گفت: خراسان رضوی تجربه خوبی در زمینه گازرسانی در دیگر استان ها داشته و با توجه به مجاورت جغرافیایی با سیستان و بلوچستان، طرح گازرسانی به بخشی از شهر زاهدان با 520 کیلومتر شبکه را برعهده آنها گذاشته ایم که البته با استقبال بسیار خوبی نیز از سوی مدیرعامل آن همراه بود.

وی افزود: پروژه گازرسانی به چابهار نیز در دستور کار شرکت ملی گاز ایران قرار گرفته و ان شاا... همه با هم بتوانیم در سایه یک خدمت جهادی زمینه بهره مندی حداکثری مردم این منطقه را از نعمت گاز فراهم کنیم.

در ادامه این جلسه سید حمید فانی مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی با اشاره به مسئولیت این شرکت برای اجرای طرح گازرسانی به بخشی از شهر زاهدان اظهار کرد: در همین راستا بدوم هیچ تعلل و در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به انتخاب پیمانکاران اقدام شد.

وی افزود: از ابتدای سال جاری جلسات متعددی با مسئولین استانی سیستان و بلوچستان اعم از استاندار، شهردار و همچنین پیمانکاران برگزار کرده ایم تا بتوانیم در زمان مناسب پروژه را تحویل دهیم.

فانی ادامه داد: برای اتمام به موقع این طرح یک مدیر مستقل پروژه مشخص شده همچنین برای هر پیمان نیز یک نیروی باتجربه و زبده را معرفی کرده ایم.

فانی گفت: سیاست شرکت گاز خراسان رضوی اجرای به موقع مسئولیت محول شده در گازرسانی به بخشی از شهر زاهدان است.

گفتنی است خراسان رضوی به عنوان معین گازرسانی به شهر زاهدان در مدت زمان 300 روز 520 کیلومتر شبکه گازرسانی را در سه محور اجرا خواهد کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.