نمایشگاه قرآن و عترت پس از یک هفته فعالیت در تایباد به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در تایباد، عضو شورای شهر و رئیس کمیسیون بانوان شورای شهر تایباد در مراسم اختتامیه نمایشگاه قرآن و عترت که شامگاه گذشته با حضور مسئولان شهرستان و اقشار مختلف مردم برگزار شد، گفت: بانوان با برپایی چندین غرفه شامل ارائه موادغذایی و خوراکی خانگی، ادویه جات کاملا ارگانیک، خدمات پزشکی، مشاوره و تربیتی توانستند بیشترین بازدیدکننده را جلب کنند.

رسول حیدری با توجه به نقش زنان در پیشرفت جامعه افزود: اهمیت دادن به توانمندی های بانوان سبب رشد و توسعه جامعه بویژه این شهرستان مرزی می شود.

وی تصریح کرد: در چهار غرفه از این نمایشگاه که توسط کانون بانوی مرزنشین و کمیسیون بانوان شورای شهر و مجمع مشورتی زنان تایباد برپا شد محصولات ارگانیک، تولیدات و صنایع دستی، بومی و سنتی  زنان سرپرست خانوار در معرض دید عموم قرار گرفت و این امر نشان دهنده توان بالای بانوان است.

حیدری مطرح کرد: روزانه بیش از 100 نفر از این غرفه‌ها بازدید کردند و در این مدت بیش از 50 میلیون ریال فروش داشتند که این مهم نیز در راستای تولید اشتغال و محرومیت زدایی نقش موثری دارد.

تلاوت قرآن توسط قاری برجسته فرماندهی هنگ مرزی تایباد، اجرای موسیقی سنتی، برگزاری مسابقه قرآنی با حافظان کودک و نوجوان تایبادی و اهدای جوایز به برگزیدگان قرآنی از ویژه برنامه های مراسم اختتامیه نمایشگاه قرآن و عترت در این شهرستان بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.