به گزارش ایرنا حامد قربانی روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری گناباد افزود: همچنین در این مدت با رویکرد دولت تدبیر و امید 65 میلیارد ریال برای اجرای یک هزار و 305 کیلومتر سیستم آبیاری تحت فشار در این شهرستان تخصیص یافته است.
وی اظهار داشت: اجرای 93 کیلومتر آب رسانی با لوله، احداث گلخانه و باغ گل محمدی در سطح سه هزار و 600هکتار، خرید 650 دستگاه ادوات کشاورزی برای کشاورزان، پرداخت 240 میلیارد ریال تسهیلات در گردش مشاغل خانگی، برنامه ریزی برای احداث مخزن 10 هزار متر مکعبی برای تامین آب شرب شهری و تامین 13 هزار تن قیر برای عمران و آبادانی مناطق شهری و روستایی گناباد از دیگر دستاوردهای دولت تدبیر و امید در این شهرستان به شمار می رود.
وی گفت: همچنین احداث خط آهن یونسی به گناباد در راستای اتصال ریلی مشهد به زاهدان با 40 درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجراست و 600 میلیارد ریال طی یک سال اخیر به این طرح اختصاص یافته است.
قربانی افزود: احداث فرودگاه گناباد نیز از دیگر دستاورد مهم دولت دوازدهم می باشد که تا بهمن ماه امسال به بهره برداری می رسد.
وی اظهار داشت: دولت تدبیر و امید در راستای سیاستهای نظام جمهوری اسلامی اجازه نداد مشکلات، خدشه ای در روند خدمت رسانی صادقانه به مردم وارد کند و مردم نیز با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس بار دیگر حمایت خود را از نظام نشان داده و اقدامات دشمنان را محکوم می کنند.
شهرستان 90 هزار نفری گناباد در 287 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.
2095/ 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.