جاسم حسین پور روز سه شنبه در مراسم افتتاح و کلنگ زنی هفت طرح آموزشی در کاشمر افزود: اگر بخواهیم به اهداف نظام، انقلاب و جمهوری اسلامی ایران برسیم باید در نظام آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت سرمایه گذاری کنیم.
وی ادامه داد: براساس گفته رهبر معظم انقلاب تاکنون فقط 10 درصد از اهداف سند تحول بنیادین آموزش پرورش محقق شده و می‌طلبد که همه مسئولان، معلمان و والدین توجه خود را به نظام تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش معطوف کنند.
مدیرکل نوسازی مدارس خراسان رضوی گفت: پروژه‌های آموزشی بسیار خوبی در کاشمر افتتاح شد که دبستان برکت و دبیرستان متوسطه اول مرحوم اسماعیلی از آن جمله است
که اگر بخواهیم با توجه به افزایش قیمتها امروز این دو پروژه را با 2500 متر مربع زیربنا به همراه محوطه سازی، سرایداری، دیوار محوطه و سرویسهای بهداشتی ایجاد کنیم باید افزون بر 60 میلیارد ریال اعتبار تامین شود.
فرماندار کاشمرهم در این مراسم گفت: فضاهای آموزشی شهرستان مشکلات بسیار جدی دارد که فرسودگی و وجود برخی محدودیتها به خاطر افزایش جمعیت از آن جمله است.
محمد علی نبی پور افزود: به رغم اینکه در گذشته مردم فقط برای ساخت فضاهای مذهبی تلاش می‌کردند اما با جهت دهی انجام شده امروز بر اساس اولویتها کمک می‌شود و در این خصوص روحانیت نقش بسیار حائز اهمیتی دارد و می‌طلبد که در این خصوص فرهنگ سازی کنند.
کاشمر در 228 کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.
1922/7497
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.