سردار سرتیپ پاسدار حسینعلی یوسفعلی زاده روز سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان تربت حیدریه افزود: برای حضور در میدانهای مبارزه پیش رو باید متحد و منسجم باشیم تا به پیروزیهای بزرگ دست یابیم.
وی با بیان اینکه نباید مرعوب عملیات روانی دشمنان شویم ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در جلسه اخیر خود با مسوولان نظام تاکید کردند جنگی رخ نخواهد داد و آزموده را آزمودن خطاست و تنها راهکار و استراتژی نظام اسلامی ایران مقاومت و ایستادگی است.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: ظرفیتها و آمادگی جمهوری اسلامی ایران قابل مقایسه با 37 سال گذشته نیست و به طور حتم کشورمان در برابر دشمنان متجاوز توان ایستادگی دارد به شرط آنکه بر عهدی که بستیم همچنان پایدار و استوار باشیم.
یوسفعلی زاده با اشاره به فتح خرمشهر افزود: اگر بنا به تسلیم در برابر سختی، کمبود امکانات و تجهیزات بود هیچ گاه خرمشهر آزاد نمی شد و اگر از مرگ می ترسیدیم باید از این قطعه کشور چشم پوشی می کردیم.
وی بر لزوم ترویج فرهنگ شهید و شهادت در جامعه تاکید کرد و ادامه داد: شهدا با خون پاک خود عزت و اقتدار را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند و اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک کشورمان به تصرف دشمن درآید.
شهرستان 225 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.
1922/7079/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.