شهردار مشهد گفت: مساله حائز اهمیت در منطقه 8شهری موضوع پارک 72 هکتاری درون پادگان است که بایستی پارک ملت شماره 2 ما باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، محمدرضا کلایی در مراسم تکریم و معارفه شهردار منطقه 8 مشهد که در محل اتاق جلسات این منطقه برگزار شد به چندین مساله در خصوص منطقه 8 اشاره کرد و اظهار داشت: مسئله حائز اهمیت، موضوع پارک 72 هکتاری درون پادگان است که فکر می‌کنم بایستی پارک ملت شماره 2 ما باشد که برای آیندگان به یادگار می‌گذاریم. در همین خصوص سرعت در تعامل با ارتش مهم است که این موضوع چند بخش است که منطقه 8 در هماهنگی حوزه شهرسازی ، طراحی پارک را شروع کنید.

وی افزود: انتظار دارم که این درختان کهن و فضای ویژه که سرمایه‌ای در اختیار ماست را در پارک 72 هکتاری خیابان ملک‌الشعرای بهار حفظ کنید و یک اثر ماندگار و معاصر تبدیل کنیم.

کلائی با بیان اینکه ارتش یکی از ذینفعان بزرگ در منطقه 8 است، اظهار داشت: تعامل با ارتش موضوع جدی و مهمی در منطقه 8 است که توسعه شهر را در بر دارد لذا باید ارتش و شهرداری همراه شوند تا اتفاقات خوبی برای شهر رقم بخورد.

کلائی ادامه داد: از دیگر مسائل مدنظر منطقه 8 باید ایده‌پردازی برای مجتمع‌های ایستگاهی مترو خط 2 که در منطقه 8 است، انجام شود.

شهردار مشهد تصریح کرد: به واسطه عدم افتتاح ایستگاه شهید کاوه بخش زیادی از شهروندان از خط 2 استفاده‌ای نمی‌کردند که بهره‌بردداری از آن در یک ماه و نیم آینده، تعداد زیادی از شهروندان را جا به جا خواهد کرد و استفاده از موقعیت ایستگاه و تحولی که ایستگاه‌های مترو و بهره‌برداری از خط مترو می‌تواند ایجاد کند موضوع مهمی است و می‌شود کار خلاقانه و جدی کرد.

شهردار مشهد به اهمیت خیابان امام رضا (ع) به عنوان معبری مهم و همچنین پایان مسافربری اشاره کرد و گفت: خیابان امام رضا(ع) معبر بسیار مهمی است که تقویت فضای پیاده محور و حل مسایل ارتفاعی و تراکمی آن باید جدی درنظر گرفته شوند و همچنین دسترسی‌های ورودی و خروجی ترمینال و ساماندهی برای نقشی که محدوده دارد، سازماندهی شود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.