فرمانده انتظامی تربت حیدریه از کشف انبار لوازم خانگی احتکار شده به ارزش 12 میلیارد ریال خبرداد.

سرهنگ علی اکبر کیانی درگفت و گو با خبرنگار ایلنا درتربت حیدریه  گفت: در پی کسب خبری مبنی بر احتکار انواع لوازم خانگی در انباری واقع در یکی از روستاهای حاشیه شهرستان، ماموران پلیس آگاهی پس از هماهنگی قضایی و در معیت کارشناسان اداره صنعت و معدن و تجارت وسازمان تعزیرات  جهت بررسی به محل اعزام شدند. 

وی تصریح کرد:مأموران در بازرسی از انبار مذکور انواع لوازم خانگی احتکار شده و کالای اساسی مایحتاج عمومی مردم که بدون ثبت و اطلاع به اداره صنعت،معدن و تجارت به ارزش 12 میلیارد ریال ، در انبار دپو شده بود کشف کردند. 

کیانی با اشاره به معرفی یک نفر در این بارهبه مرجع قضایی از همکاری خوب مردم در برخورد با احتکار کنندگان کالا و ارزاق مردم تشکر و از شهروندان خواست در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک در زمینه احتکار و قاچاق کالا موارد را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع رسانی کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان تربت حیدریه درادامه از کشف مواد از قاچاقچی مسافر نما خبرداد وگفت: ماموران مستقر در ایستگاه بازرسی شهید شیردل کامه هنگام کنترل خودروهای عبوری به خانم جوانی که مسافر اتوبوسی که از استان‌های جنوبی به سمت مشهد در حال حرکت بود مشکوک شدند .

وی افزود: ماموران ایستگاه پس از هدایت مسافر خانم به داخل ایستگاه مقدار 5 کیلو و140 گرم مواد مخدر از نوع تریاک در بازرسی بدنی توسط پلیس زن کشف کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.