سید جواد هاشمی نژاد روز سه شنبه در همایش 'روایت مظلومیت؛ بازخوانی رخدادهای دهه 60' در سالن اجتماعات دانشگاه اسلامی آزاد قوچان با اشاره به اینکه 12 هزار نفر از 17 هزار شهید ترور انقلاب اسلامی ایران را جریان نفاق ترور کرده است افزود: کم‌خطرترین وجهه، نفاق زمانی است که سلاح در دست داشته است اما خطرناک ‌ترین وجه آن‌ وقتی است که سلاح ندارد و می‌تواند بزرگمردی نظیر امام علی (ع) را نیز از پای بیندازد.
وی تصریح کرد: نفاق، روزی که لازم است پشت سر افراد موجه در کشور جبهه می‌گیرد و حرف خود را می زند، زمانی همراه صدام علیه کشور می‌شود، موقعی در همراهی با اسرائیل بسیاری از مواضع هسته‌ای و دانشمندان ما و داشته‌های علمی را به دشمن ارائه می‌دهد و زمانی نیز ابزاردست جنبشهای برانداز می‌شود.
دبیرکل بنیاد هابیلیان گفت: نفاق، دو چهره است و همین دورویی موجب به شهادت رساندن 12 هزار نفر در کشور شد درصورتی‌ که هیچ گروهکی در کشور نتوانست همچون نفاق در جوانان نفوذ کند.
هاشمی نژاد افزود: منافقین در ابتدا 30 نفر در زندان بودند که پس از آزادی در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی جمعیت خود را با به ‌کارگیری شور و هیجانات جوانی و نوجوانی به 30 هزار نفر رساندند.
وی ادامه داد: چهره منافقین مورد طمع دشمن است چون در این سالها به‌خوبی آزموده شده اند و در بین 35 گروهک بیشتر مورد توجه دشمن قرارگرفته ‌اند تا جایی که بزرگترین چهره‌های سیاسی و امنیتی کشورهای غربی در گردهماییهای منافقین حضور دارند.
معاون امور بین‌الملل آستان قدس رضوی گفت: آمریکا و اسرائیل چهره منافقین را بزک‌ کرده اند و با چهره‌ای آزادیخواه آنان را به مردم نشان می‌دهند و تلاش می‌کنند در گردهماییهای خود دموکراسی را با ابزار منافقین بیان کنند.
هاشمی نژاد افزود: تصور اغلب مردم بر این بوده که ریشه منافقین از بین رفته است اما چهره منفور آنها پنهان بوده و دشمن با تغییر استراتژی خود از این چهره علیه نظام استفاده می‌کند.
وی با اشاره به خروج منافقین از کمپ اشرف و تمهیدات جان کری برای استقرار حدود دو هزار نفر از آنها با پول آمریکا در آلبانی گفت: در گزارش خبرنگار شبکه چهار انگلستان از داخل کمپ منافقین در آلبانی آمده که در عرض دو سال پایگاه بزرگی با امکانات کامل ایجاد کرده‌اند به ‌طوری‌ که هزار و 700 کامپیوتر برای دو هزار نفر از منافقین خریداری‌ شده تا در سه شیفت هشت ساعته برای جمهوری اسلامی ایران تولید محتوا کنند.
دبیرکل بنیاد هابیلیان گفت: متأسفانه دو نسل اخیر انقلاب اطلاعات درستی از حوادث دهه 60 ندارند و ما هم از این مهم غافل بودیم و اگر آنچه در دهه 60 اتفاق افتاد واکاوی نکرده و به جوانان نشان ندهیم دشمن می ‌تواند جای مظلوم و جلاد را عوض کند.
هاشمی نژاد افزود: دشمنی که خود ترور انجام داده است در تجمعاتش شعار 'مرگ بر تروریسم' سر می‌دهد یعنی این ابزار را به سمت خودمان بازگردانده تا جوانان و نوجوانان طعمه شوند.
منافقین در دهه 60 شمسی 12 تن را در شهرستان قوچان ترور کرده و به شهادت رساندند که از این میان شش شهید از کاسبان و بازاریان بودند.
شهرستان قوچان در فاصله 137 کیلومتری شمال غرب مشهد واقع است.
بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور) سازمانی است که در سال 1384 به‌منظور تبیین پرونده تروریسم در ایران تأسیس شده است.
پرونده حوادث تروریستی در ایران، نام 17 هزار قربانی بی‌ گناه را در خود ثبت کرده است که گواهی روشن برخشونت گروههای تروریستی و سند تاریخی و انکارناپذیری است در اثبات این واقعیت که کشور ما بزرگترین قربانی تروریسم است.
1922/7501
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.