به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علیرضا رزم حسینی در دیدار با جمعی از جانبازان و ایثارگران این استان در مشهد افزود: هشت سال دفاع مقدس، طلایی ترین دوران کشور بود که با رشادت، ایثارگری شهدا و جانبازان حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی به تصرف دشمن در نیامد.
وی ادامه داد: وحدت نظر در راهبردهای نظامی و دفاعی یکی از مهمترین دلایل پیروزی رزمندگان در دوران دفاع مقدس بود و امروز هم در شرایطی قرار داریم که باید همان استراتژی وحدت و انسجام را مدنظر قرار دهیم.
او جناح گراییهای سیاسی را آفت انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: مگر از کسانی که روزی در جبهه های نبرد با دشمن حضور پیدا می کردند پرسیده می شد که جزء کدام جناح سیاسی هستند؟ دفاع مقدس متعلق به همه اقشار جامعه بود و امروز هم انقلاب به همه افراد و گروهها تعلق دارد.
مشاور استاندار خراسان رضوی در امور ایثارگران نیز در این نشست با اشاره به برنامه ریزیهای انجام گرفته در راستای ایجاد اشتغال برای فرزندان جانبازان و ایثارگران گفت: هم اکنون ظرفیتی برای استخدام در ادارات و دستگاههای اجرایی وجود ندارد.
حسن فتحی نیا افزود: برای اشتغال ایثارگران تلاش می کنیم با ایجاد ظرفیتهای اقتصادی، سرمایه گذاری و انتخاب معین اقتصاد مقاومتی، زمینه اشتغال برای همه جوانان و نیز فرزندان جانبازان و ایثارگران در حوزه های کسب و کار فراهم شود.
1922/8005
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.