معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان خراسان رضوی، گفت: یکی از رویکردهای مهم دستگاه قضایی پیشگیری از وقوع جرم بوده و در حوزه های مختلف با این دیدگاه، حمایت و پشتیبانی را در دستور کار خود قرار داده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، قاضی سید امیر مرتضوی در آئین افتتاح تصفیه خانه واحد صنعتی تولید کننده چرم که در شهرک صنعتی چرمشهر برگزار شد، افزود: در مسائل اقتصادی صنعتگران باید ابعاد مختلف واحدهای صنعتی و تولیدی مدنظر قرار بگیرد و در این زمینه تلاش دوچندان شود و نیز الزامات توانمندسازی بخش خصوصی رعایت شود.

وی تأکید کرد: در سال جاری و در راستای رشد و تولید و اشتغال، صیانت از سرمایه گذاری های قانونی در دستور کار بوده و تاکنون موجب رضایتمندی صاحبان صنایع شده و آثار مطلوبی داشته است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان خراسان رضوی، اظهار کرد: در راستای سرمایه گذاری مشروع و رونق تولید در واحدهای صنعتی و تولیدی در کنار آنها قرار داریم و  تمام موارد رصد می شود و هر دستگاهی که وظیفه خود را به درستی انجام ندهد، دستگاه قضایی به عنوان حامی صنعتگران وارد عمل خواهد شد و نخواهیم گذاشت تولید و اشتغال دچار مشکل شود.

قاضی مرتضوی با اشاره به شرایط اقتصادی، عنوان کرد: شهرک‌های صنعتی توانسته با اتخاذ تصمیم های به موقع و رعایت موازین قانونی، پویایی مطلوبی را ایجاد کند.

در ادامه مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی، گفت: حمایت‌ها، هدایت‌ها و پشتیبانی همه جانبه استاندار محترم، دستگاههای اجرایی مرتبط و دستگاه قضایی استان از صاحبان صنایع باعث شده واحدهای صنعتی و تولیدی در عرصه تولید با قدرت و اطمینان خاطر بهتر مشغول فعالیت باشند.

مسعود مهدی‌زاده مقدم با بیان اینکه حمایت از تولید از اهداف اصلی این شرکت است، بیان کرد: راه اندازی واحدهای صنعتی و تولیدی در شهرکها و نواحی صنعتی با حمایت های مختلف و در بخش های زیرساختی ازجمله تأمین آب، برق، گاز و  الزامات زیست محیطی به بهره برداری می رسند زیرا محیط زیست نباید دچار مخاطره شود.

وی اضافه کرد: تصفیه خانه فاضلاب واحد تولید کننده چرم در شهرک صنعتی چرمشهر با هزینه بیش از 10میلیارد ریال و ظرفیت 250مترمکعب در شبانه روز  افتتاح و به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه واحدهای صنعتی با توسعه خود باید تمام موارد از جمله مسائل زیست محیطی را رعایت کنند، ادامه داد: با اجرای طرح های زیست محیطی واحدهای صنعتی، بخش مهمی از آلایندگی های که برخی از واحدها دارند کاهش می یابد و نیز صرفه جویی در مصرف آب و استفاده مجدد برای مصارف صنعتی به صورت مناسب انجام می شود.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی، خاطرنشان کرد: تامین و تکمیل زیر ساخت های عمرانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان برای احداث و راه اندازی واحدهای صنعتی ضروری بوده و خوشبختانه زیرساخت های لازم برای صنعتگران در 40 شهرک‌ و ناحیه صنعتی آماده است.

مهدی زاده مقدم با اشاره به جنگ اقتصادی، خاطر نشان کرد: صنعتگران با شناخت دقیق از وضعیت بازار و شرایط اقتصادی، محصولاتی تولید می کنند که نه تنها با کیفیت بوده بلکه این محصولات در بازارهای صادراتی عرضه می شود و این بسیار مطلوب است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.