با حضور معاون سیاسی استاندار، نماینده مردم تایباد، باخرز، صالح آباد و تربت جام در مجلس، ائمه جمعه تشیع و تسنن، فرماندهان نظامی و انتظامی و اعضای شورای اداری شهرستان مراسم تکریم و معارفه فرماندار تایباد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در تایباد، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی در این مراسم که در قالب شورای اداری برگزار شد گفت: مردم ایران در تمام حوزه‌ها به ویژه حوزه سیاسی روشنفکر هستند.

حسن جعفری به اهمیت وحدت و انسجام در مناطق تلفیقی اشاره کرد و افزود: یکی از اهداف ترسیمی دشمن دامن زدن به اختلافات قومی و مذهبی است مردم در شهرهای تلفیقی باید کنار یکدیگر با وحدت و انسجام مشترکات مذهبی و ملی خود را تقویت کنند.

وی مطرح کرد: راهبردمحوری، محرومیت‌زدایی و امانت‌داری از خصایص ویژه مدیر موفق است اگر مسولین خود را در قبال مردم موظف بدانند و بر پایه این سه اصل خدمت کنند هیچگاه دشمن به اهدافش نخواهد رسید.

جعفری تصریح کرد: خیلی از سران آمریکایی اعلام کرده‌اند جمهوری اسلامی ایران باید تسلیم شود و از حوزه قدرت کنار رود، از این رو رهبر فرزانه کشور آن را جنگ اراده معرفی کردند.

در ادامه این جلسه نماینده مردم تایباد، باخرز، صالح آباد و تربت جام در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: هیچ حکومتی بدون مردم بقا ندارد و اگر مسولین با یکدیگر همگام و هم‌نظر باشند خدمات بهتری ارائه خواهند کرد.

جلیل رحیمی جهان‌آبادی مسولیت را یک فرصت الهی دانست و افزود: در طول خدمت شرافتی راد فرماندار تایباد، 95 درصد جاده های اصلی آسفالت شده و بیشتر روستاها از نعمت آب شرب و گاز بهرمند شده اند.

وی بیان کرد: دوبانده شدن محور تایباد – تربت جام وعده قدیمی که به تصویب دولت رسیده و تاکنون عملیاتی نشده و با توجه به اینکه اعتبار 100 میلیارد تومانی برای آن تعریف شده اما از دولت تنها چشم شنیدیم و عملی ندیدیم.

رحیمی جهان آبادی تامین زمین بیمارستان جدید در این شهرستان مرزی را مشکل دیگر حل نشده از طرف دولت اعلام کرد و گفت: بیمارستان خاتم الانبیا(ص) با قدمت بیش از 40 سال بسیار فرسوده است و جوابگوی نیاز بیماران نیست امیدواریم این مشکل نیز به زودی رفع گردد.

در این مراسم طی حکمی از سوی رزم‌حسینی، استاندار خراسان رضوی از زحمات بیش از 4 سال حسین شرافتی‌راد فرماندار شهرستان تایباد تقدیر شد و محسن سیاح به عنوان سرپرست فرمانداری این منطقه مرزی معرفی گردید. شرافتی‌راد مدت 1500 روز در قالب 50 ماه به عنوان فرماندار شهرستان تایباد بود و پس از این در سنگر مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری خراسان رضوی ایفای خدمت خواهد کرد.

مسولین استانی در بدو ورود به شهرستان تایباد برای زیارت به گلزار شهدا رفتند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.