سید حسین کرابی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هدف از راه اندازی این بازارچه ارائه و معرفی خدمات و دستاوردهای کمیته امداد امام خمینی (ره) و در رأس آن توانمندی مددجویان دربخش اشتغال و خودکفایی است.
وی ادامه داد: این بازارچه توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) استان خراسان رضوی و با همکاری شهرداری منطقه هشت مشهد و بسیج سازندگی راه اندازی شده است.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی گفت: بازارچه ایجاد شده با 45 غرفه فعالیت خود را شروع کرده است که 32 غرفه آن مربوط به مجریان طرح های اشتغال کمیته امداد استان و مابقی مربوط به بسیجیان است.
کرابی با بیان این که شرکت کنندگان در این بازارچه برای اولین بار تجربه حضور در این فضاها را کسب کرده اند افزود:غرفه های ایجاد شده شامل صنایع دستی، پوشاک، زیورآلات، انگشتری، گل و گیاه، عرقیات سنتی، عروسک، کتاب، چهره نگاری و گیاهان دارویی است.
وی اضافه کرد: 222 قلم کالای تولیدی مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی نیز بدون حضور مجری طرح و به منظور عرضه و فروش در جشن رمضان نمایشگاه بین المللی تهران به این شهر ارسال شده است که با قیمت گذاری وکد گذاری انجام شده بر روی کالاها به فروش می رسد و در صورت فروش، وجوه آن به حساب  مجریان ذیربط واریز می شود.
علاقه مندان به بازدید از بازارچه رمضان مشهد برای خرید و آشنایی بیشتر با خدمات این نهاد می توانند همه روزه تا پایان ماه مبارک رمضان از ساعت 18 تا 24 به بوستان کوهسنگی مشهد جنب جبل النور مراجعه کنند.
هم اکنون بیش از نیم میلیون نفر در قالب 222 هزار خانواده در خراسان رضوی زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار دارند.
1922/7496
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.